Inderdaad het is helemaal juist uitgelegd Thanks! het is wel raar hoor.. ik had dus nooit geen eisprong... door clomid werd het opgwekt.. maar deze dame vloog dan tegen he plafond aan dus die tabletten mocht ik al niet meer slikken. Toen zijn we over gegaan tot de LEO dat is een kleine operatie waarbij ze de eiblaasjes wegbranden zodat je lichaam weer een soort herstart krijgt zeg maar.. toen had ik weer wel een eisprong,... duurde maar 3 maanden maar toch.. het werkt wel.. Ben toen over gegaan tot het slikken van toxiphen. dat twee maanden gedaan met 1 tablet... en dat sloeg niet aan. Toen over gegaan naar 2 tabletten.. bam ik was zwanger.. dat ging dus helaas mis, maar mocht gelijk weer beginnen met de menstruatie opwekken.. (afgelopen cyclus dus) en de kuur weer beginnen met 2 tabletten.. en bam ik ben weer zwanger Het is echt ongelovelijk... het is ons gewoon gegund anders komt het niet 2 x in 3 maanden toch? Nou dames ik ga gauw er weer vandoor want morgen wordt het een drukke dag... heb veel visite al voor mijn verjaardag.... Nou doegie en veel liefs Onzewonder
Heeejjj Wat SUPER! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wens je een hele fijne zwangerschap! En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Liefs Happy