Ik heb er ook erg last van. Vooral hele vreemde of hele enge dromen..... Hoop niet dat dit de hele zwangerschap doorgaat, maar heb al op meer plaatsen gelezen dat het er ook bij hoort.
Ik droomde vanacht dat ik een kindje van papier kreeg! Het had wel een normaal baby hoofdje, maar het lichaam was van papier!! Hoe bizar is dat?!
Ja hoor is normaal, bij de eerste doomde ik elke keer mijn man at temaken en bij deze zwangerschap droom ik van 2 kloppende hartjes ipv 1. Lijkt ook allemaal zo echt xD
Ik vroeg zondagochtend aan ml wat hij me moest vertellen, omdat ik gedroomd had dat hij had gewhatsappt dat hij dringend een serieus moest praten met me. haha! Nu kan ik er om lachen, maar ik was zo verdrietig toen ik wakker schrok :S Naja, beter dan dat het me niks kan schelen hihi! en verder ook hele vreemde dromen, maar daar kan ik me even geen meer van herinneren op het moment.
Pff ik heb er ook echt last van hele rare of enge of juist leuke dromen, Het zal er wel gewoon bijhoren maar ben benieuwd of dat heel de zwangerschap is ??