Dromen en nachtmerries

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Zijn jullie 's nachts ook zo 'bezig met het zwanger worden of zijn' !?

Wij zijn nu al lange tijd via de medische wereld bezig om zwanger te raken en we hoeven elkaar niet te vertellen hoe dat het elke dag je leven enorm beheerst.

Maar bij mij is dat ook 's nachts. Ik droom vaak dat ik zwanger ben en word dan zo teleurgesteld en vaak huilend wakker omdat de realiteit anders is :( vaak ook nog met mijn handen op mijn buik omdat ik zo trots was op mijn zwangere buik :x

Maar ook droom ik over dat ik zwanger ben en miskramen krijg met alles van bloed en pijntoestanden aantoe en dan huil ik al helemaal hysterisch in mijn slaap en wordt dus ook huilend en overstuur wakker.

Pfff dit hele gebeuren kost al zoveel energie, verdriet en pijn en dan slaap ik ook nog eens slecht en weinig...

Herkennen jullie dit? En hoe gaan jullie hiermee om?

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Noa,

Ja dat herken ik dat heb ik helaas ook!
    Vreselijk is dat bah...Dan lig je heerlijk te dromen dat je zwanger bent word je midden in de nacht wakker en dan word je weer op de feiten gedrukt dat het maar een droom was!
    Maar ik droom ook dat ik maar niet zwanger word...
    Ze zeggen dat je je hoop en angst vaak terug beleefd in je dromen...Ik ben er ook niet blij mee...maar probeer het meestal van me af te zetten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...

Ik kan alleen maar tegen je zeggen dat ik begrijp en weet hoe je je er bij voelt...Succes...

Deel Deze Pagina