kadootje 4 jarige

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Porsche, Apr 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoi hoi meiden,

ik ben een beetje nieuwsgierig wat jullie je kindje kado hebben gedaan toen hij / zij 4 werd.

wij hebben een vaste prijs ( ronde de 50 euro ) wat we aan kadoos doen.

hij is helemaal gek van thomas de trein, en krijgt van ons Cranky de hijskraan, en die kost geloof ik 30 euro, dus blijft er nog iets kleins over ?!
    maar wat ?

hij mag ook naar school, en dan wil ik van de visite school dingen vragen.
    oa een beker en een trommeltje
    hij wil ook graag knutselspullen maar dat wil ik ook van de visite vragen ...

ik hoor het graag

gr LB

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    een wii..samen met de opa's en oma's...allemaal 45 euro bijgelegd...

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

dochter kreeg van ons een step, van opa en oma 1 kleine lego en van opa en oma 2 een fotocamera (afgeprijsd van 90 naar 25 euro). Verder (ook sinterklaas erbij) veel knutselspul (dol op knutselen en het voordeel dat het op gaat).

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    2,567
    221
    63
    Hier wordt dochter bijna 4 en wij hebben een hello kitty laptop gekocht, ze is erg bezig met cijfers en letters en op die laptop staan allerlei spelletjes met cijfers en letters.
    Ook hebben we een grote canvas doek gekocht met alle disney princessen erop, die zijn ook helemaal favoriet nu;).
    Van opa's en oma's krijgt ze nog een princessen dekbed en een fiets:)!

Aan andere visite en familie knutselspul gevraagd en stoepkrijt, bellenblaas...

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Voor die overige 20 euro is bambino loco ook erg leuk en leerzaam als hij dat nog niet heeft.

Mijn dochter wordt zondag 4 en krijgt van ons een groot barbiehuis.
    Van andere visite vooral barbie spullen en een Vtech Mobigo

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm bij 4 jaar zou ik gewoon voor miniloco gaan. Dat gebruiken ze op de kleuterschool ook... Dus dan is ze in no time uitgekeken op de bsmbinoloco.
    En voor miniloco heb je zoveel keuze in boekjes dat er vast iets van je dochters gading bij zit.

Hier was het grote verzoek van dochterlief: playmobil.
    Verder knutselspullen en poppenkleren en een step...
    Ze wordt elke verjaardag zo onwijs verwend dankzij veel opa's en oma's.... Dus de playmobil was echt een uitkomst.
    Ligt allemaal boven en past in een grote curverbox.
    Te combineren met de doos ernaast met houten trein en Lego.
    Altijd drukke boel in dat kamertje :)
    Playmobilfeestjes, schoolreisjes, boottripjes.. Je kan het zo gek niet bedenken.
    En natuurlijk past ons ultramodern zelfbekleedde poppenhuis met echte meubels en poppetjes ook prima bij de playmobil..
    (arme opa en oma met zoveel zorg alle meubels uitgezocht... Het staat nu deels vol met playmobil meubilair en 2 playmobil-auto's zag ik toen ze net naar bed ging)

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Wil het geld echt nuttig bestede. En niet aan la la kadoos ik zal van de week eens de Intertoys en top 1 toys in duiken!
    Mijn man stelde een v tech computer voor voor op de tv maar hij is in mei jarig ben altijd bang dat hij dan zo veel achter de tv wil zitten

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Als je verder niks kunt bedenken zou ik niet gaan uitgeven omdat het per se 50 euro moet kosten want daar heeft zo'n guppie toch nog geen besef van.
    Ik zou zeggen, geef hem de hijskraan en stop de rest in zijn spaarpot.

9. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat heb je echt zelf in de hand dacht ik ;p

Wij hebben toen een step gegeven (2e hands) en een dvdtje.

10. Saskia78

Mja.. dat vind ik altijd zo typisch met verjaardagen
    het moet EN verantwoord EN duur zijn
    nou is verantwoord speelgoed vaak duur zat... maar het lijkt wel alsof een speelhuisje in de tuin echt bijna verplicht is :)

onze dochter weet nu al wat ze voor haar verjaardag wil: playmobil!
    (en ze is echt pas september jarig.. )

en je kunt je afvragen wat perse nuttig is.. nuttig is tenslotte ook als ze er leuk mee kunnen spelen.

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ha! Ik ga ook niets kopen om te kopen hoor dus als we straks alleen maar die kraan leuk vinden blijft het daarbij :) en nee wij hebben geen speelhuisje buiten we wonen langs een speeltuin hihi

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou zeggen playmobil! Is er in alle soorten en maten en ze kunnen er uren, zoet mee spelen.

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Je hebt gelijk hoor, die bedoelde ik ook eigenlijk.
    Van 4 tot 6 jaar.
    Wij hebben ook die van 3 tot 5 jaar maar daar speelt mn jongste (bijna 2,5 al makkelijk mee)

14. Saskia78

Die van 3 tot 5 ligt hier nauwelijks gebruikt in de kast... Kreeg ze toen ze 2 werd maar echt een succes is het niet :)

15. Bri

Bri Niet meer actief

Zoon heeft gekregen:
    autootjes van Cars2 (een paar die hij nog niet had)
    onderdelen voor de knikkerbaan die hij zelf verder kan uitbouwen (Cuboro)
    voorleesboek
    rugzakje voor naar school

en een setje nieuwe kleren (jas, schoenen, shirts), maar die hebben we niet als cadeautje ingepakt.

16. Saskia78

@bri: mja ik doe het setje nieuwe kleren vaak aan op de verjaardag
    ze mag ook gewoon mee uitzoeken enzo

dus het is wel echt voor dr verjaardag.. maar wezenlijk adners dan een ingepakt kadootje :)

17. xlns

xlns Actief lid

Dec 20, 2007
    423
    0
    16
    Wij hebben heel veel van Thomas de trein via marktplaats gekocht. Dat scheelt echt heel veel. Er staan vaak mensen op die hele sets verkopen...

Share This Page