Alleen in bed hoesten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissBianca, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    De laatste week hoest mijn zoontje (9 maanden) veel, maar alleen in bed. Hij wordt er vaak wakker van. Ook spuugt ie meer, vooral als ie op de grond speelt en het lijkt erop dat hij minder eetlust heeft dan normaal.
    Mijn oudste heeft het ook, alleen hoesten dan, niet spugen.
    Dus denk ik aan een virus. Maar zijn er huismiddeltjes ofzo? Vind het altijd zo zielig klinken.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb hoestdrank van vsm kind, die helpt wel goed..

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    en hoofdeinde van het bedje iets omhoog doen. door het platliggen kan het slijm niet goed weglopen en gaan ze hoesten.

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier ook vooral in bed hoesten, komt door het liggen. Het bed iets schuin helpt inderdaad. En verder hoestsiroop (ik heb Daro tijmsiroop) en iets te drinken geven door een rietje. (natuurlijk niet direct na de hoestsiroop)

5. dana1980

dana1980 Lid

5 apr 2011
    29
    0
    0
    Hoi
    mijn zoontje hoest vanaf afgelopen zaterdag en vooral s'nachts ook,overdag valt het ook reuze mee.
    ik begon me vandaag af te vragen,wanneer ga je met hoest eigenlijk naar de dokter met die kleintjes,als ze verder gewoon spelen enz?

6. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Bedje staat standaard al schuin:)
    Ben vandaag naar de dokter geweest, omdat ik vond dat het nu al wel lang duurde (bijna een week). Maar moet neusspray gebruiken (Xylometazoline, kun je voortaan ook gewoon bij de apotheek zonder recept halen, hier iig). En als de temperatuur hoger wordt dan 38 graden moet ik bellen. Dit omdat een paar kindjes longontsteking hebben gehad hier op het kdv.
    Het virus kan 2 tot 3 weken duren.
    De eetlust kwam trouwens door een aft, die weer door de verkoudheid is gekomen.
    Maar hij is ook gewoon alert hoor, als je het niet vertrouwt even de huisarts bellen. En kan sowieso geen kwaad en met die neusspray is hij er toch sneller van af.

Deel Deze Pagina