13 weken en misselijk!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stella80, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Dag dames,

een kort vraagje. Heeft iemand van jullie wel eens meegemaakt na 13 weken nog ineens heel veel te gaan overgeven?

Bij mijn eerste was ik misselijk van week 6-16. Maar dan wel vooral 's avonds en 's ochtends.

Bij deze ben ik sinds week 8 misselijk, maar met vlagen en vooral 's avonds. In week 10 was het het ergst....dacht ik.

Maar nu geef ik sinds twee dagen over en ik voel me eigenlijk de hele dag misselijk. Kan dit nu nog op komen zetten of is het toch gewoon een buikgriepje?

Iemand ervaring met na 13 weken nog misselijk worden?

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ja hoor, ikke ook.
    Dat komt veel voor.
    Jij dacht natuurlijk, ooo met 12 weken gaat het over, maar bij mij ging het pas bij bijna 16 weken over. Nu nergens meer last van.
    Balen dat je zo had gehoopt dat het nu al over zou zijn, maar komt echt wel hoor. Even dapper volhouden.

3. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Nou, ik dacht vooral dat het na 16 weken over zou zijn. Dat had ik wel geleerd van de eerste. Ik had alleen niet gedacht dat het nu nog veel erger zou worden. Fijn dat het bij jou over is, ik hou nog even vol :)

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik hoopte er ook met 12 weken vanaf te zijn........ helaas... vanochtend dus nog gespuugd. Bah
    Wil er ook graag vanaf.
    Hopelijk is het met 16 weken ( wat ik veel lees ) weer verdwenen.
    Bij mij gaat het echt op en af qua misselijkheid.

Sterkte ermee knuffel

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ja, ik begon bij wk 12 en nu wordt het langzaam wat minder, maar helemaal over is het nog niet. Vlg vlk reageert mijn lichaam heftiger op de hormonen die de placenta maakt, die vanaf 12wk volledig werkt, dan op de hormonen die de eerste 12wk de zwangerschap in stand hielden. Mijn nicht had precies hetzelfde, van wk 11 tot 18. Ik heb meer zw-kwaaltjes die pas rond 11-12wk begonnen, hoofdpijn, meer zin of afkeermet bepaald eten.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb van week 6 t/m ongeveer week 18 nonstop gespuugd, daarna is het langzaam geminderd al ben ik nog steeds elke dag kotsmisselijk.. Gelukkig komt er ong. 1x per week nog maar iets uit..

Deel Deze Pagina