Oproepje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ladylittleangel, Oct 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik weet niet of ik het hier in de juiste topic plaats, maar als het niet goed is verplaats/verwijder het maar :)

Ik ben dus op zoek naar meiden rond mijn leeftijd (25) in omgeving Utrecht en die ook in verwachting zijn, om mee te kletsen enzo en misschien wat afspreken om te kletsen en dat soort dingen.

Ik vraag dit omdat ik eigenlijk niet veel vriendinnen heb, heb er wel een paar, maar die hebben de 'wilde haren' nog niet kwijt zegmaar, dus echt lekker met hun over baby's en zwangerschap praten is niet echt mogelijk...jammer dus.

Dussssss, stuur me dan ff een pbtje als je t leuk vind :)

Byeeee
    Margje

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Hey Margje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

kijk eens bij de bevallingslijst en dan bij de maand dat jij uitgerekend bent, daar praten allemaal meiden/vrouwen van verschillende leeftijden en uit verschillende plaatsen met elkaar en ze zijn allemaal in dezelfde maand als jou uitgerekend.
    Zit vast wel iemand tussen die ongeveer jou leeftijd is en uit omgeving utrecht komt.
    Ik heb t ook gedaan bij de juliemoeders 2008 en het was echt fijn, en na de beavlling je verder praten met jezelfde "groepje" bij de mama's.
    Het heeft mij heel veel geholpen vrolijk de zs door te komen, we delen liefde en leed en je kan altijd iemand vragen om advies of tips!

Succes!

Liefs Sil

3. Birdie

Birdie Bekend lid

Sep 16, 2008
    528
    0
    0
    Ja, dat is op zich leuk die maandberichten, maar er zitten zo verschrikkelijk veel meiden op dat je ze amper uit elkaar kunt houden. Er wordt ook veel op gepost, tis haast niet bij te houden zoveel berichten. Ik kom daar niet meer, ik kan het niet bijhouden van iedereen daar.

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Inderdaad ik kan daar ook niet meer volgen en idd ook de mensen niet uit elkaar houden.
    Ik fladder hier maar wat rond :-D

5. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    ben dus gelukkig niet de enige die het daar niet kan bijhouden... ;)

6. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    maar volgens mij mogen er geen topics zijn geselecteerd op plaatsen...
    maar ik kan het me je wel voorstellen hoor!
    misschien toch maar aansluiten bij de juiste maand-mama's en misschien kan je daar met iemand of een paar meer contact krijgen via msn of pb.

7. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    ow, sorry: 1 ding vergeten: gefeliciteerd met je zwangerschap! :D :oops:

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo,

Helaas zijn dit soort topics niet toegestaan. Zoals hierboven ook al genoemd is kan je je aansluiten bij de juiste maandtopic.
    Veel leden hebben bij hun profiel de leeftijd en woonplaats staan. Misschien kan je daar wat mee.

Deze gaat op slot.

Kwebbel

Share This Page