Hallo allemaal, Ik ben zwanger van de eerste, en ik droom nu alleen nog maar over baby's voornamelijk jongetjes.. Weten jullie misschien wat dit betekent? en zijn er nog meer zwangeren die ditzelfde hebben?
Ik ha deze dromen dus voor de zwangerschap en toen dacht ik echt bij mezelf hoe kan dit nou maar nu heb ik het niet meer ... maar misschien heb je wat aan deze site http://www.dromenweb.nl/enter.html?target=
Dit is misschien een antwoord op je vraag Baby Dromen over huilende baby's is een teken van teleurstellingen en een slechte gezondheid. Een opgewekte baby daarentegen voorspelt wederzijdse liefde en vele hechte vriendschappen. Een baby die in een droom alleen is voorspelt onafhankelijkheid en het negeren van kleine ergernissen. Als een vrouw droomt een baby borstvoeding te geven zal zij bedrogen worden door degene die ze het meest vertrouwt. Het is een slecht voorteken als u droomt dat uw baby koorts heeft. U zult te maken krijgen met veel zorgen.
haha ik droom alleen nog maar over tweelingen maar dat droomde ik ook al voordat ik zwanger was... dus wie weet is het een jongetje
Ik droom ook over baby's, maar dan geen mensenbaby's... Ik ben al bevallen van kalfjes, geitenlammetjes, schapenlammetjes, guppy's (visjes dus), cavia's en vorige nacht van een héle resem hamsters... Vannacht dan maar een nestje kittens of pups?
Heb 2x gedroomd dat ik een meisje kreeg, en het werd een jongen, dus een droom zegt niks. de 1e droom was een paar jaar geleden, de 2e droom tijdens m'n zwangerschap.
Ik ben niet zwanger en droom bijna iedere nacht over baby's, soms mijn eigen kindje, soms een kindje van vrienden of familie waar ik (tijdelijk) voor zorg. Maar het zijn niet altijd fijne dromen.. Heb ook al enkele keren gedroomd dat ik een gestorven kindje in me droeg... En dan word ik huilend wakker
ik droomde ook vaak, maar dan hele rare dingen. dat ik bv was bevallen van alleen een hoofd. tja hormonen he. of van een reuze kind.
hhmm ik heb ook van die leuke dromen, laatst moest de kleine opgehaald worden op het kinderdagverblijf, maarik had niets geregeld en niemand kon. dus moest hij buiten op de stoep wachten tot ik klaar was met mijn werk. en twee nachten geleden zei ik nog tegen mijn vriend , midden in de nacht, de kat is klaar voor de bevalling dus we gaan beginnen. we hebben 5 poezebeesten. maar tja waar halen we het vandaan. heb wel ergens gelezen dat het gezond is en juist goed is. joyce
Ik droomde laatst dat ik een tweeling kreeg, heeeeeeeeeel erg klein, maar (gelukkig) is het er maar een. Maar mijn moeder droomde ook alweer dat ze zwanger was Werkt aanstekelijk blijkbaar.
Ik heb voor de zwangerschap gedroomd van een meisje. En tijdens de zwangerschap heeft mijn oma ook van ons kindje gedroomd (meisje!). Binnenkort krijg ik de echo waarop we kunnen zien wat het wordt. Dus als het een jongetje is dan is het wel een verrassing! Ook leuk hoor! Mijn man heeft het ook al steeds over 'haar' of 'zij' en komt met allerlei meisjesnamen. Het gekke is dat ik nu juist veel minder idee heb van wat het zal worden. Probeer het te voelen of te bedenken, maar lukt toch niet zo goed.
Hallo, Ik ben nu 4 weken zwanger. Twee weken geleden heb ik gedroomd over mijn neefje in de speeltuin, ik was aan oppassen. In begin ging alles heel goed daarna fout. Dit is het kind van mijn schoonzus. Een week later heb ik gedroomd dat mijn oudste zus z'n kind (jongen) is vermoord door een andere zus van mij. Waren geen leuke dromen maar wat het betekenen heeft, geen idee. Heb er nu gelukkig geen last meer van. Ik maakte me ook ongerust van ben ik zwanger of is het ontpillen. Maar heb nu 3x licht positief getest dus echt zwanger. Groetjes, Meid22