Dromen over bevallen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yan, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ongeveer 2 maanden geleden heb ik gedroomd dat ik op 17 februari ga bevallen, morgen dus!
    Wij maken er steeds grapjes over, maar ik merk dat ik er toch aldoor aan moet denken. ;) Ik geloof het niet echt, maar er blijft in mijn hoofd een 'stel je voor dat het wel waar is' rondspoken. Ook omdat het nog veel te vroeg is!

Is er bij iemand wel eens zo'n droom uitgekomen?

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36

Ik zou jezelf hier niet zo gek mee maken hoor! Het is een droom geweest, geen uitspraak van de verloskundige. Ik droomde laatst dat ik zwanger was, maar dat ben ik toch echt niet.

3. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    @novaa Ik maak mezelf niet gek hoor! Ik ga gewoon naar mijn afspraken vanmiddag, laat me er verder niet door beinvloeden.
    Het is meer in mijn achterhoofd dat ik er aan denk vandaag! En ik was benieuwd of er mensen waarbij zoiets echt is uitgekomen!

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Al zou het een voorspellende droom geweest zijn, dan nog kloppen data en tijden meestal niet. Dus maak je geen zorgen, misschien beval je volgende maand wel op de 17de of in kamer 17 op verdieping 2.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja bij mij :).

Droomde over de kraamsuite die ik nog nooit had gezien. Hij was groen, bed stond bij de muur, daar een kast met senseo, daar de wieg ed. En m'n overleden man was erbij, toen ze was geboren gaf hij ons een kus en liep de deur uit.

In die kamer ben ik bevallen! Droomde dat ik 4 oktober zou bevallen, zou ook zo zijn als m'n sv niet in Antwerpen reed met de vrachtwagen. Maar al snel droomde ik 5 oktober. En ik ben 5 oktober bevallen.

Maar ik heb vaker voorspellende dromen.

7. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16

Wauw, wat bijzonder zeg! Ook zo gedetailleerd!
    Ik droom ook wel eens voorspellend, maar dat is meestal niet zo letterlijk. Meer een figuurlijke betekenis. Maar ik vind het wel bijzonder dat die datum zo naar voren kwam dit keer!

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    En? zit je nog steeds lekker thuis? :)

9. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Haha, niks aan het handje!! :D

10. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Haha okee, nou nog eventjes een paar weekjes geduld hebben!!! :D

11. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Dat is wel beter! Ietsje eerder zou best mogen, maar morgen is echt te vroeg! ;)

12. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ja, dat zou betekenen dat je beeb nog in het zkh moet blijven..... Komt vast wel goed,
    en iets eerder mocht wat mij betrefd ook wel, ben dinsdag 39 weken dus wie weet kondigt onze beeb zich aan haha :)

13. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ja, voor jou zou prima kunnen morgen!! Mooie datum om te bevallen, haha! :D

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb wel vaak van die dromen en dan komen ze uit en dan heb ik zoiets van "Hmm..Deja vu" maar ik droom de laatste tijd heel veel over de bevalling

15. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Het schijnt wel bewezen te zijn als je veel over de bevalling droomt dat je kind dan eerder komt dan de uitgerekende datum. Je bent alvast aan het verwerken dat je gaat bevallen. Dus wie weet.. maar 33 weken is wel heel vroeg.

16. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Haha nou wie weet Yan.
    Moet wel zeggen, nu ik er aan terugdenk in het begin van mijn zwangerschap droomde ik ook vaak (een paar dagen echt de zelfde droom) dat ik aan het auto rijden was, en onder het rijden weeën kreeg.. Moest mijn dochter halen van school, dus gewoon doorgereden.
    Scheelt, de heeft aankomende week vakantie dus daar hoef ik me niet druk om te maken :)

Hahahaa

17. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    33 weken is zeker te vroeg!!
    Ik droom idd de laatste tijd vaker dat ik te vroeg beval. Bij de vorige twee was ik juist te laat, dus het is niet logisch dat deze eerder gaat komen. Nou ja, elke zwangerschap is anders natuurlijk!
    Maar vooralsnog alles ok hier, haha!

18. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16

Dat zou betekenen dat je nog in ieder geval een week zwanger mag zijn!! :D haha! Wat kan je soms toch vreemd dromen he!

19. Luja

Luja Niet meer actief

Ik!
    Had eind 2008 al steeds 9 juni in mijn gedachten, geeeen idee waarom.
    Een maand later bleek ik zwanger, uitgerekend 12 juli.
    Ik bleef zo vaak dromen over 9 juni, maar zonder details.
    Toen het een tweeling bleek was het voor mij duidelijk: ik zou 5 weken te vroeg bevallen van mijn meiden.
    Op 8 juni alles gecontroleerd, vluchttas klaar, camera opgeladen enz, ik was er helemaal klaar voor.
    9 juni ging voorbij, niks.:p Uiteindelijk kwamen ze 26 juni.
    Daarna niet meer gedroomd en ik was het verder vergeten.

afgelopen augustus is mijn spiraal eruit gehaald en die nacht droomde ik weer van 9 juni. Heb het weggelachen, het zou toch niet in 1 ronde lukken! En dan nog...
    Maar toch positief getest na 5 weken en na het eerste en tweede bezoek VK is mijn uitgerekende datum toch ECHT 9 juni ;)
    Als hij nu ook op die dag komt dan breekt mijn klomp....

20. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Oef...
    Heb serieus al zeker 5 keer gedroomd dat ik aan het bevallen ben..
    En mij ervan bewust ben dat dit veel te vroeg is...

Een keer toen was ik 23 weken zwanger.. en ze lag opeens in mn armen..veel te klein... en ik was helemaal over de rooien..toenbwerd ik wakker

Een keer.. bevallen en mn kindje moest in het ziekenhuis blijven..ik mocht er niet bij blijven...en werd weggestuurd.. toen heb ik via het raam ingebroken om naar mn kindje te gaan..

En eergister ook weer over bevallen gedroomd.. ik wist dat het te vroeg was.. maar ze deed het goed.. en ik was verbaasd over dat het helemaal geen pijn deed... hahaha

maar ze zit nog lekker in mn buikje te trappelen...
    en heb geen idee of dit nou betekend dat ik ook eerder zal bevallen.. we zullen zien.. bij mijn eerste beviel ik met 40+6 fys daar hou ik nu ook rekening mee.

Deel Deze Pagina