Vannacht had ik een enorm brandend gevoel binnenin mn vagina. Ook kon ik mn bed bijna niet uitkomen omdat ik een heel pijnlijk gevoel had/heb bij mn schaambot. Lopen gaat nu erg moeizaam. Is dit het voorwerk voor de bevalling en herkent iemand dit? Gisternacht had ik ook erge krampen (voorween? ) .betekent dit dat de bevalling niet lang op zich laat wachten of is dit allemaal gewoon wat voorwerk?
Ik had dat gevoel een paar nachten terug. Heel vervelend. Ik denk dat het hier met indalen te maken had.
Dat lijkt mij ook op indalen Manous! Dat is soms best pijnlijk... vooral dat brandende gevoel herken ik wel van mn 1e zwangerschap Je moet nog even volhouden denk ik
Dat brandende gevoel is waarschijnlijk het hoofdje wat ingedaald ligt en druk geeft, dat heb ik ook steeds. Helaas zegt dit niks over het beginnen van de bevalling. Ook die krampen zullen waarschijnlijk gewoon voorweeen zijn. Ook dit zegt niks over het beginnen van de bevalling. Rustig aan blijven doen En als je het niet meer uithoudt, te spannend vindt, of de pijn te erg wordt, gewoon contact opnemen met de verloskundige
Dankjulliewel voor de reacties. Dan zal het wel met indalen te maken hebben denk ik De pijntjes beginnen nu te komen.gelukkig duurt het nu niet lang meer. Woensdag heb ik weer een afspraak met de verloskundige. Eens kijken of de baby dan meer ingedaald ligt. Alleen voel en zie aan de buitenkant van mijn buik nog geen andere vorm, niet dat ik nu duidelijk kan voelen of zien dat hij verder naar beneden ligt. Ook voel ik hem nog hetzelfde bewegen.
Ik voel ook niet heel erg veel verschil hoor. Iets minder last van maagzuur, dat wel. Dat bewegen voelt sinds het indalen wel anders, maar dan vooral bij mijn schaambeen. Soms net of die in 2en scheurt. Brrrrr. Of van de fijne krampen in de liezen. Maargoed, we moeten nog even volhouden denk ik zo. En eerlijk gezegd vind ik het zo met de feestdagen wel prima, ik hoop ergens vanaf een week na oud en nieuw.