Op mijn eigen verjaardag heb ik een droom gehad waarin ik gebeld werd door het ziekenhuis dat ik mijn baby op kon komen halen. Heel apart want ik kon me niet herinneren dat ik bevallen was. Ik ging naar het ziekenhuis om mijn baby op te halen, een beetje verward, en onderweg kwam ik mijn zus tegen. Die had de baby maar alvast voor me opgehaald want ik deed er te lang over zei ze. Toen ging ik naar huis en in de woonkamer zat allemaal familie die naar de baby wilde kijken. Maar ik ging naar zolder, want daar was mijn moeder en ik wilde haar de baby laten zien. Mijn moeder vroeg wanneer ik nu bevallen was, en aangezien het die dag 26 oktober was, zei ik dat ik in de nacht van 25 op 26 oktober bevallen moest zijn. Toen keek ik naar mijn buik en zag ik dat ik een keizersnee had gehad. Wie heeft er nog meer zo'n droom gehad en natuurlijk de hamvraag: is je droom ook uitgekomen??
Nope, geen datum gedroomd. Wel ondertussen al een paar keer mijn meisje voor me gezien op verschillende momenten, zowel slapend als dagdromend... (vraag me af of ze erop gaat lijken, de pasgeborene die ik gezien heb was toch wel een flinkerd!)
Ja ik heb gedroomd dat ik op de 23e zou bevallen, waarom, geen idee, want dat zou met 38,5 week zijn... Dus heb het van me af gezet, de meeste kindjes komen tenslotte pas na de uitgerekende datum.... Uiteindelijk vrij onverwachts ingeleidt op de 21e en ben 1 uur voor de 23e bevallen.... Nét niet op de 23e, maar wél om 23 uur
ik heb er niet over gedroomd maar heb vanaf het allereerste begin de datum 21 januari in mijn hoofd gehad. Mijn beste vriendin is dan jarig en jawel hoor ook op die dag bevallen. bij mijn oudste geen datum in mijn hoofd maar wel het idee dat ik eerder zou bevallen. Nu dacht ik toen aan ongeveer 37 weken maar het werden er 32.
Vanaf dat ik zwanger ben springt er steeds 1 datum in mijn hoofd. Ik hou hem nog even voor mezelf als ik bevallen ben laat ik wel weten of hij klopt. Hihi.....
Geen datum in mijn hoofd, maar ik heb mijn hele zwangerschap al in mijn hoofd dat ik in week 38/39 ga bevallen. Ben benieuwd...
Het komt toch niet zo vaak voor als ik dacht, nog maar één iemand bij wie de droom ook is uitgekomen. Ik zal me er maar niet te veel op vastpinnen, hoewel het qua datum voor mij goed zou kunnen, ik ben 20 oktober uitgerekend.
Nee, totaal geen ervaring mee. Ik voel het ook helemaal niet aankomen. Zelfs de tweede, die 9 dagen overtijd was, kwam uiteindelijk nog op een onverwacht moment (terwijl je dan toch echt de minuten weg zit te kijken langzamerhand). Wel 1 ander vreemd dingetje gehad. Op een nacht werd ik wakker van het gehuil van een pasgeboren baby. Mijn jongste was toen 7 weken, dus zo vreemd is dat niet, maar hij sliep heerlijk naast me. De volgende ochtend belde mijn zusje dat ze die nacht was bevallen van haar dochtertje....... precies op het tijdstip dat ik wakker was geworden......
Niet gedroomd, maar mijn oudste zoon is op 5 januari geboren, op die dag was de oma van mijn man (waar we een hele goede band mee hadden en wiens huis we gekocht hebben) ook jarig. Toen ik wist dat ik op 7 juni uitgerekend zou zijn, zei ik al tegen mijn man, zul je zien dat deze op haar sterfdag, 25 mei geboren wordt. En jawel, op 25 mei kwam de gyn aan mijn bed (ik was twee dagen daarvoor opgenomen), en die vertelde dat mijn bloedwaardes niet goed waren en dat ik waarschijnlijk HELLP had. Ze wilden me meteen gaan inleiden als dat mogelijk was. Ik bleek al 2 cm ontsluiting te hebben en lag binnen een half uur met gebroken vliezen aan de weeopwekkers. 5 uur later is mijn zoontje geboren...op de sterfdag van oma. Alsof ze er zelf de hand in gehad heeft...
Ik had 1 dag waarop ik absoluut niet wou bevallen! Dat was mijn moeders verjaardag, vond het zo jammer als ze altijd allebei tegelijk jarig zouden zijn. En wat denk je om 0.20u is ze geboren op mijn moeders verjaardag. Ze is dus altijd gelijk jarig met oma. Mijn man dacht om 5 voor 12 nog even grappig te zijn door te zeggen schat haast je dan lukt het misschien nog net! Vond ik niet zo grappig op dat momen
Bij de eerste geen voorgevoel of droom gehad qua datum wel steeds gedroomd en het voorgevoel gehad dat het een ks werd! Dat is het uiteindelijk ook geworden omdat ze tijdens het persen niet indaalde... Nu heb ik steeds twee data s in mn hoofd: 10 of 13 juli.. Hoe ik erbij kom?? Geen idee! Maar we zullen zien of ik misschien gelijk heb...
Ik droom en meerdere mensen om me heen dromen over 22 september.. ben 27 september uitgerekend dus ben benieuwd!
Bij mijn oudste heb ik gedroomd dat ik 9 mei zou bevallen. Dat werd 27 april . Bij mijn jongste droomde ik over 13 april, heb dat ook bij vriendinnen op papier gezet. En het klopte!
Nee niet gedroomd over de datum... Maar bij m'n 1ste wist ik gewoon zeker dat ie 28 juli kwam en dat deed ie... en bij deze weet ik gewoon zeker dat het 21 december wordt... Dus hou bij die tijd maar geboren in de gaten!
Vanaf het begin gedacht 5 maart te bevallen, (5 dagen overtijd) uiteindelijk 5 maart contracties gekregen maar 6 maart bevallen... Al moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik het LOT mss wel een handje heb geholpen, Zondags is de vroedvrouw mij namelijk komen strippen
Wat een leuk topic!!! Toevallig heb ik vorige week een droom gehad dat ik 25 juni zou bevallen.. Ik ben dus heeeeel benieuwd of deze droom uit gaat komen, want het is al over 3 dagen!! Al heb ik nog helemaal niet het idee dat er iets staat te gebeuren en de kleine gewoon lekker overtijd gaat... We zullen het zien!! haha Ik houd jullie op de hoogte!!