Ik had telkens de 8e in mijn hoofd. Ik was de 14e juni uitgebreid. Hij is de 10e geboren, zat er dus niet ver naast Wel al de hele zwangerschap het gevoel dag hij eerder zou komen, 4 dagen eerder uiteindelijk
Ja. Ik droomde heel sterk dat ik op de uitgerekende datum ging bevallen en voila daar was hij dan ook op de dag.
Ik heb er niet over gedroomd maar ik was er van overtuigd dat ze 1 mei geboren zou worden. Had het ook in mijn telefoon staan en was dat achteraf helemaal vergeten. Toen ik weeën had ging mijn alarm ineens af.. Haha ze is inderdaad op 1 mei geboren.
Hahaha, wat een leuke topic. Ik zelf heb er niet overgedroomd, maar mijn vader heeft in november een hartstilstand gehad en bij het ontwaken (was toen 6 weken zwanger) heeft hij gezegd dat mijn man een mooi verjaardagscadeau gaat krijgen dit jaar. Deze is 3 juli jarig. Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben of hij het goed gaat hebben. Ben dan 38 +1 zwanger
Dat is ook al heel dichtbij Yinthe! We zouden een lijstje moeten maken met voorspelde bevallingsdatums, haha!
Nou hier even een update... Mijn droom is niet uitgekomen (25juni) Beeb zit nog heerlijk in mijn buik ...
Bedankt voor de update Wow! Jammer dat je droom niet is uitgekomen. Je baby heeft het vast te veel naar de zin in je buik.
Mijn gevoel zij in het begin 27. Bij de eerste controle kwam de gyn op een bevaldatum van 5-7.Dus ik dacht misschien beval ik wel op de 27e... Bij de termijnecho werd de datum verzet naar 2-7. 27 juni is alweer voorbij en 27 juli ga ik niet redden(haha) Dus waarschijnlijk had die 27 te maken met 2 juli....We zullen het zien.
Bij de eerste had ik het voorgevoel dat ik de 25ste zou bevallen (was 16-10 uitgerekend, dus 9 dagen overtijd). Ware het niet dat ik 25 september ben ingeleid met gebroken vliezen, en dochter dus 26 september is geboren! Een maand eerder dan ik had verwacht.. Nu geen idee, ga er vanuit dat uk nog een week of 3 blijft zitten..
Geen droom, maar wel half jaar van tevoren tegen manlief geroepen dat ik die datum zou bevallen en inderdaad die dag ook bevallen! Ging de dag ervoor nog samen met manlief boodschappen doen en bij de supermarkt aangekomen besloot ik om toch maar in de auto te wachten omdat ik het gevoel had dat mijn vliezen zouden anders zouden knappen. Kan me niet herinneren dat mijn man zo vreemd naar me heeft gekeken als op dat moment maar inderdaad die avond wel gebroken vliezen, kon het natuurlijk niet laten om er een "zie je nou wel" uit te gooien
@Saz, dan zat je wel in de buurt met 25, alleen de maand verkeerd. @Julia, wat grappig dat je daar zo'n voorgevoel over had! En dat het nog klopt ook. Een goed voorbeeld van vrouwelijke intuitie! Goed dat je er ook naar geluisterd hebt. @Sweet84, is jouw gevoel uiteindelijk dus toch niet uitgekomen, maar je gyn had het wel goed voorspeld.
Ja ik riep al maanden dat ik op die datum zou gaan bevallen. Maar ons werd verteld dat we eerder ingeleid zouden gaan worden, dus die datum zou niet kunnen. Toch bleef dat gevoel. En ik ben serieus om 3 over 12 snachts bevallen .. op de datum die ik al die maanden al riep!
Leuk om ieders verhalen/dromen hier te lezen! Ik heb het niet gedoomd, maar mijn ventje dagelijks toegesproken dat hij op de uitgerekende datum mocht komen, eventueel daarna, maar i.v.m. een enorme verbouwing absoluut niet eerder! Om 03:10 op de uitgerekende datum braken mijn vliezen (ik droomde dat ik mijn hand in een roeibootje vol water stak, werd wakker, haastte me naar de wc daar braken mijn vliezen). Om 10:45 begonnen de weeën en om 16:45 is ons ventje geboren, op de uitgerekende dag!
hier wel van de datum gedroomd omdat ik vrijdags de 13 geboren ben heb ik gedroomd dat ons zoontje ook vrijdags de 13e geboren zou worden en dat is ook gebeurd.....