Hoe doen jullie dat de laatste maand(en) met de bosgrond gezien de enorme toeter die het zicht enorm belemmert. Zijn er ook leden die met een oerwoud bevallen? En voor de kale leden hoe doen jullie dat? yoga? spiegel? hulp vragen?
Ik deed het een beetje op de gok. Ja, ik sloeg her en der wel een stukje over, maar het was beter dan niets En geloof me, tegen de tijd dat je ligt te bevallen, is de beharing down-under the last thing on your mind
Her en der haha, zal we een mooi patroontje ontstaan hihi Ik probeerde het bij de eerste bevalling met een spiegeltje. Maar het was zo lastig. Was bang dat ik door naar het spiegeltje te kijken niet goed zou voelen en verkeerd zou bewegen en mezelf open snijd ( sorry voor het verhaal) haha. Maja dacht hier creatievelingen te vinden ter inspiratie voor een volgende bevalling
Heb tijdens mijn eerste zwangerschap mijn man het werk laten doen maar moet eerlijk zeggen dat ik dit niet zo heel erg prettig vond Heb tijdens de tweede (en nu ook) alleen maar alles een beetje kort geknipt maar niet meer geschoren ... vind dit meer dan voldoende en is net even makkelijker als met een scheermesje down under hanteren
Inderdaad gewoon op gevoel, en als ik denk klaar te zijn even met een spiegeltje checken of het geen al te groot slagveld is, en evt het ergste bijwerken
ik gebruik een trimmertje en dan op gevoel, dan is het misschien niet zo netjes als normaal maar ook geen groot bos, gewoon beetje kort. en als je dan een stukje overslaat valt het niet gelijk zo op..
ik laat het harsen! dan ben ik per keer klaar voor een aantal weken doet ff pijn... maar goed, we moeten ook bevallen.... dat doet meer zeer denk ik
Ik ga het zelf als ik richting het einde loop trimmen, stel dat je word ingeknipt of inscheurt dan lijkt het me niet prettig als je geschoren hebt (kan me voorstellen dat, dat enorm gaat irriteren in de wond).. Tis ook maar net waar je, je zelf prettig bij voelt denk ik.
Ik deed het ook op gevoel. En het gedeelte wat ik niet helemaal kaal wil hebben, heeft mijn man twee keer bijgeknipt. Ik kon het tot vrij ver in de zwangerschap nog zien. Bij de tweede heb ik het gewoon laten groeien en dan rond 39 weken een keertje bijgewerkt Ik zou het ook gek vinden als je met een perfect geschoren onderkant zou bevallen? Beetje vreemd... Maar had bedacht dat het voor eventueel hechten wel fijn is als er niet zoveel haar zit
ik legde een spiegel op een kruk en ging er dan boven de kruk staan. zo kon ik alles zien van onder en goed scheren
ik wist de dag van de bevalling dat het ging beginnen. ik voelde het. dus ik was helemaal kaal en glad overal haha
bikinilijn op gevoel scheren de laaste weken en manlief checkt even of het er goed uit ziet enw erkt eventueel bij hahaha!! De rest knip ik bij voor geheel. Benen lukt nog net met scheren.
Ik doe het ook op gevoel. Had al helemaal bedacht dat vlak voor de bevalling mn man wel beter zou laten doen maar ik krijg een ks en nu mag ik me een week (!) voor de ks niet scheren. Vind het een vreselijk idee en wil niet eens weten hoe het er daar onder uit ziet maar goed.... Ik zet me er maar overheen, iedereen die een ks krigt krijgt tenslotte die regel.
Ik heb gelukkig weinig haar down-under (bijna kaal) van nature en het is nog blond ook... Die strijd aangaan om kaal en netjes geschoren te bevallen doe ik niet meer.....
Ik doe het gewoon deels op gevoel, deels door langs mijn buik af te gluren. Buik is mooi naar voren gericht, dus kan er wat langsaf kijken. Dan kan ik de bikinilijn netjes bijscheren, en wat ik dan overhoudt in het midden knip ik met behulp van een spiegeltje kort af op de wc. Dan vind ik het netjes genoeg, zeker geen oerwoud zo, gewoon een netjes bijgehouden brede streep. Heb het normaal ook niet kaal. Maar als ik dat zou willen zou dat me ook wel lukken hoor! Het lijkt lastiger dan het is, maar je kan als je een beetje lenig bent nog best aardig om zo'n buik heenkijken. En benen scheren is al helemaal makkelijk, kwestie van je been op een badrand of iets dergelijks zetten, dan kun je er goed bij. Soms moet ik even een stukje met links doen, terwijl ik rechtshandig ben, dat is alles.