hallo dames Ik moet even van mijn afschrijven sinds 14 dagen oververmoeid snachts spook ik omdat ik niet kan slapen overdag kan ik het ook niet helaas. nu begint mijn onderrug ook pijn te doen heb alles al geprobeerd ,weet niet hoe ik moet zitten of liggen nu heb ik pcm ingenomen dat helpt wel en ha gebelt daar kan ik morgenvroeg terrecht heeft iemand de zelfde klachten of iemand tips ik lig al veel in bad dat helpt maar eventjes !!! ik zit er momenteel helemaal door heen.
Hey meid, ik herken de slapeloosheid helaas maar al te goed. Bij mij was het al maanden zo en afgelopen dinsdag bij de vlk is er ingegrepen. Ik heb een slaappil mee naar huis gekregen om mijn nachtritme een keer te kunnen doorbreken en nu ik een nacht goed geslapen heb ziet de wereld er veel anders uit. Misschien is dat voor jou ook een optie? Rugpijn heb ik gelukkig niet, maar ik kan me voorstellen dat rond dit termijn je rug wel heel veel te verduren krijgt. Heel veel succes!
ooh meid ik heb dit ook zo erg gehad. soms zo erg dat het op rugweeen leek. heb dit tot aan de bevalling toe gehad. wat jij zegt paracetamol en warm houden door in bad te gaan is goed. er is jammer genoeg weinig aan te doen. rust houden dus niet gaan stofzuigen opruimen etc wat ik op den duur heb gedaan is gaan zitten en een massagekussen achter me rug gestopt dat verlichte enigszins nog een beetje. verder was het enorm doorbijten. na de bevalling was voor mij heerlijk!! dan is die pijn gelijk weg
Ik herken het helemaal Ik slaap hooguit 3 uurtjes en daarna kan ik niet meer slapen. Ik heb al weken last van een zeer pijnlijke onderrug als ik lig of zit, dit trekt naar m'n heupen en verkrampt mijn bovenbenen Ik heb helaas geen tips, ik denk dat we dit moeten uitzingen tot de bevalling.
ik heb het niet zo erg als jij bij mijn is het enkel onderrug maar bij jou klinkt het als bekkeninstabikiteit zou toch even met vk over hebben en jij moet nog iets langer dan mijn.
Ja ik heb bekkeninstabiliteit, maar de gynaecoloog zei dat ik al zo ver in de zwangerschap was dat fysio niet meer helpt. Het stomme is dat ik tot week 31 bij mijn huisarts zwangerschapscontrole heb gehad en ik hem herhaaldelijk verteld heb van mijn rugpijn....en die idioot wist dat ik 3 jaar geleden een hernia heb gehad en een jaar lang fysio heb gehad hier voor omdat ik te jong was voor een operatie! Nou ja, nog 3 weken en dan ben ik uitgerekend, en misschien dat ik word ingeleid vanwege zwangerschapssuiker.
Re: Rugpijn!!!?15479057]Ja ik heb bekkeninstabiliteit, maar de gynaecoloog zei dat ik al zo ver in de zwangerschap was dat fysio niet meer helpt. Het stomme is dat ik tot week 31 bij mijn huisarts zwangerschapscontrole heb gehad en ik hem herhaaldelijk verteld heb van mijn rugpijn....en die idioot wist dat ik 3 jaar geleden een hernia heb gehad en een jaar lang fysio heb gehad hier voor omdat ik te jong was voor een operatie! Nou ja, nog 3 weken en dan ben ik uitgerekend, en misschien dat ik word ingeleid vanwege zwangerschapssuiker.[/QUOTE] voor fysio is nooit te laat en zeker niet bij bekkeninstab want anders krijg je na bevalling meer last .echt raar hoe de artsen reageren zou zelf naar fysio stappen en vertelllen hoe en wat kijken wat hun zeggen ,maar fysio voor je bekken kan je altijd terrecht maak niet uit hoe ver je bent
Hey meid qua slapen gaat het hier nog wel goed. Helaas al 13 jaar zwaar rugpatient en nu 24, soms trek ik het ook echt ff niet meer. Stralingen door naar me bovenbenen en uiteindelijk zit de pijn zelfs in me kuiten en enkels. Zit al jaren niet goed. Daarbij ook scoliose, een verdraaing en een bolle rug.... Weet precies hoe je je kan voelen Ik word er zelf ook helemaal suf van en daar bedoel ik mee: staren, dof uit me ogen kijken, controle verliezen over evenwicht, armen en handen. Ik kan zo een beker naast de tafel neerzitten haha. Wat bij mij nu redelijk kan helpen is 2 paracetamol (slik normaal met codeine) en dan languit even op de bank, probeer je onderrug te ontlasten door je voeten richting je kont te doen zodat je knieën in een knik zitten. Anders op de grond met je kont tegen de bank aangeschoven en je benen op de bank leggen (dat zorgt ervoor dat je rug recht ligt). Sta je in de keuken, pak een krukje erbij en sta daar met een been op. Dit wil bij mij nog wel is werken Succes!