Dromen over een meisje.. Voorgevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ik droomde ook steeds maar weer dat het een meisje zou worden, terwijl dat mijn gevoel iedere zei dat het een jongetje werd.
    Op de 20 weken echo vroeg de gynaecoloog of we het geslacht wilde weten. Jaaaaaa tuurlijk wilde ik dat. Hij vroeg : wat denk je zelf dat het wordt ??
    Ik zei heel stellig : ik denk een jongen.
    Toen zei hij : je hebt het mis, het is 100 procent zeker een meisje !!
    Dus ik denk dat je je dromen wel mag geloven min of meer.
    In mijn dromen was het altijd een meisje, ondanks dat mijn gevoel zei dat het en jongen zou zijn haha.

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    bij de eerste was het voor mijn gevoel vanaf de test een meisje, heb het zelfs nooit over een jongen gehad, altijd over haar en dat klopte ook.
    Nu bij de tweede waren wij beide er heilig van overtuigd dat het een meisje was, spraken al over haar met haar naam maar ook hier heeft ons "meisje" nu een piemeltje;)

dat was ff wennen maar we vinden het nu geweldig, een koningskoppel!

3. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ja gek is dat hè.. In mijn dromen, droom ik dus over een meisje.. Terwijl mijn gevoel een jongen zegt,,
    Ben benieuwd wat gelijk krijgt, mijn dromen of mijn gevoel.. Hihi

4. Lisa26

Lisa26 Lid

8 aug 2011
    66
    1
    0
    Ik droomde ook over een jongetje, maar we krijgen echt een meisje ;).

5. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    ik heb 3 kids alle 3 jongens, als ik droomde, droomde ik over jongens en mijn voorgevoel gaf dit ook aan

nu ben ik zwanger van een meisje, ik voelde het aan alles en droomde ook van haar
    dromen kunnen dus wel wat zeggen

6. Sammiejj91

22 jan 2013
    37
    0
    0
    Ook ik moet nog twee weken wachten op het geslacht maar ik droom zowel van een meid als van een jongen. Spannend hè.

7. Franky

Franky Lid

15 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droomde vaak over een kereltje en had vanaf het begin ook het idee dat het een ventje was....en inderdaad.....wij krijgen een knappe vent!

8. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    mijn voorgevoel is altijd goed. 2 keer had ik het voorgevoel dat ik na de sex zwanger was. en beide keren was dit ook zo. en bij beide was ik 100% zeker dat het meisjes waren en dit is ook zo. :D

9. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Ik droomde over een meisje, voorgevoel zei meisje, chinese geslachtskalender zegt meisje..

Echo was echter overduidelijk een jongen :D

10. Luja

Luja Niet meer actief

Hier klopte het voorgevoel beide keren!
    Twee meiden bij de eerste zwangerschap en een zoontje bij deze :D
    Ik zag de meiden alleen voor me als twee meiden met bruine krullen, en dat heeft maar 1 vd 2. Verder alles goed! Ik zie nu alleen bij ons zoontje geen beeld voor me

11. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik denk dat je ongeveer 50% kans hebt dat je droom uitkomt :p

12. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    hihi:p
    Ik heb afgelopen nacht ook gedroomd dat het een meisje zou worden!

Een jaar terug had ik een droom over mijn schoonzus die het geslacht geheim hield, dat zij zou bevallen van een jongetje. Terwijl iedereen dacht dat het een meisje zou worden, dacht ik door die droom stiekem een jongetje. En ja hoor! Een heerlijk jochie :)

13. mamavanmanu

5 apr 2013
    43
    0
    0
    student HBO-rechten
    nijmegen
    Meestal droom je het tegenovergestelde. . Dus droom je over een meisje dan krijg je een jongen. . Droom je over een jongen dan krijg je een meid. .
    Bij mijn zoon droomde ik over een meisje en nu droom ik constant over een jongen. . Heb vrijdag de geslachtsbepaling dus dan laat ik even weten of mijn theorie klopt!

14. jumper

jumper Niet meer actief

Droomde ook over een meisje, voorgevoel zei ook een meisje, Het is toch echt een jongetje geworden!

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ook ik droomde over een meisje. Mijn voorgevoel zei een jongen. En ik heb 2 jongens.

16. mamavanmanu

5 apr 2013
    43
    0
    0
    student HBO-rechten
    nijmegen
    Bij mij klopte mijn theorie. . Deze keer krijg ik een meisje terwijl ik droomde over een jongetje!

17. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ben benieuwd ik droomde dat ik een meisje kreeg!! Moet alleen nog 3 weken wachten:p

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Weet jij in ieder geval hoe je je dromen moet interpreteren ;)

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Mmm ik droomde bij de 2e over een meisje maar het werd toch echt een jochie ;)

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik wist het tot 17 weken eigenlijk zeker,... Ik ben in verwachting van een meisje,.... Maar er zit toch echt een piemeltje aan,.. ;):)

Deel Deze Pagina