dromen over een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sanne12, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne12

sanne12 Lid

1 aug 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik ben 6 weken en 6 dagen zwanger,en ik heb vannacht een nare droom gehad,ik heb namelijk gedroomd dat ik een miskraam had gekregen,is dat een teken dat er een miskraam nog komt?ik maak me een beetje zorgen,heeft iemand dit ook ooit gehad

liefs sanne

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nachtmerries zijn heel normaal als je zwanger bent. Toen ik zwanger was van mijn dochter droomde ik akelig en nu weer regelmatig, inderdaad ook over miskramen etc...

M'n dochter is nu zes en vooralsnog gaat alles met ons ongeboren ukkie ook goed...

Niet teveel zorgen over maken dus!!! 't Hoort er gewoon bij!!

3. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    ja idd enge dromen horen erbij.. ik heb al gedroomd dat mijn vriend vreemdging, het uit maakte, niet meer met me wilde trouwen, zei dat die me lelijk en dik vond, over mn moeder dat ze allemaal mensen had neergeschoten, ruzies met vriendinnen enz..:(

4. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Maak je geen zorgen, erg vervelend maar het hoort er helaas bij en het is geen teken dat het ook ECHT mis gaat!!! Ik heb ook geregeld last van enge dromen, dat de baby alsnog komt te overlijden nog voor het geboren word enz. enz. enz. BLEGH echt niet leuk maar je doet er helaas weinig aan! Probeer er zo min mogelijk bij stil te staan want de stress hierover is ook weer niet goed voor jou en je kindje!!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!!!

Liefs Nelleke

5. sanne12

sanne12 Lid

1 aug 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties,ik maakte me heel erg zorgen,maar het doet me goed om dit dan weer te lezen!!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    gefeliciteerd met je zwangerschap allereeerst :)

nouja zoals al aangegeven, horen die enge dromen er echt bij helaas.. ik heb ze veel gehad aan het begin en nu nog steeds...gelukkig niet zoveel meer over de zwangerschap maar meer dat mn vriend bij me wegging of mn hele familie verdween en een keer een hele rare:

zat ik ineens met een beer in een denneboom (zo'n lange met hele dunne punt zoals in tekenfilms) heerlijk een kopje thee te drinken :S....

7. sanne12

sanne12 Lid

1 aug 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt allemaal

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb in het begin ook wel eens gedroomd dat ik bloedde. Heel naar. Maar het is gewoon de angst die je onbewust hebt, in zo'n pril stadium.

Nu droom ik vooral heeeel bizar. Dat komt omdat ik vaker moet plassen en enorm nodig moet als ik wakker word uit zo'n droom. Dromen zeggen niks hoor ;)

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb ook veel nachtmerrie,s vanacht droomde ik dat me kindje geboren werd met een afwijking en dat het gelijk dood ging na de bevalling. Geen prettige dromen dus. Maar misschien komt het om dat je er veel mee bezig bent dat je er snacht van gaat dromen

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Het zegt zeker niks over een eventueel aankomende miskraam.
    Ik heb ook geen zinnig antwoord waarom je er dan wel over droomt. Misschien iets onbewust.
    Maar maak je niet teveel zorgen.
    In het begin toen ik ongeveer net zover was als jij heb ik ook een paar keer gedrromd dat ik bloed zag, of dat ik ongesteld werd.
    Het hoort er denk ik helaas bij.
    Maar pin je er niet op vast hoor.

Grt Vanilia

11. ikke8

ikke8 Lid

1 mei 2009
    15
    0
    0
    He hallo, k heb toen ik net zwanger was ook vaak gedroomd over miskraam, zelf over dat de schoonmoeder van mijn zus die net overleden was mijn baby kwam halen en zie dat ik er moest zijn voor mijn zus. Dus rare dromen, waarschijnlijk omdat je toch bang bent dat het mis gaat, nu ik verder ben droom ik over wat het wordt je bent er gewoon erg mee bezig denk!!;) hoop dat je snel leuke dromen krijgt!!

Deel Deze Pagina