Dromen over geslacht baby, ook echt waar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esmaralda, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    bij de eerste droomde ik alleen over jongetjes en we kregen toch echt een meid :D

bij de 2e niet gedroomd over het geslacht maar mijn gevoel zei wel sterk meisje en dat klopte wel!

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik heb ook ruim voor de geslachtsbepalingsecho gedroomd. Ene keer dat t een jongen werd, andere keer dat ik met een baby liep in een blauwe kinderwagen met blauwe kleertjes etc.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier al 2 keer over een meisje gedroomd, maar ik denk zelf dat het een jongen is... Maar of het dus klopt met de droom? Dat is nog afwachten!

4. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik ook over n meisje gedroomd.. denk zelf dat t n jongen is

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij Thirza gedroomd dat het een meid was, (levensechte droom), en dat gevoel had ik zelf ook sterk.
    Ik heb daarna altijd het gevoel gehad dat een tweede ook een meid zou zijn, maar nu gedroomd van een jongen. Over 2 weken weten we het hopelijk... :) Ben benieuwd of mijn droom klopt, of dat m'n gevoel klopt.
    Als m'n droom klopt, ga ik wel vrezen voor het geboortegewicht, want heb gedroomd dat ie 300 gram zwaarder gaat zijn dan zijn zus, en die was al behoorlijk met 4330 gram.... ;)

6. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Whahah mijn vriend en ik hadden precies hetzelfde! Hij droomde als eerste dat hij een zoon kreeg, ik daarna ook.. na de geslachtsbepaling zelfs nog steeds een zoon in mn dromen hahah ;)

Maarre.. klopt niks van dus, ze was met de geslachtsbepaling en 20 weken echo 99% zeker een meisje :)

7. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb gister de geslachtsbepaling gehad en het word echt een jongen!
    Mijn gevoel zat dus helemaal goed haha :D
    We zijn zo blij!

8. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Hier hadden we ook een sterk gevoel dat we het goed hadden..en ja hoor het klopt ook:). Ik zeg het geslacht niet omdat hier mogelijk mensen zitten die me kennen;)..we willen het graag geheim houden

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    tot afgelopen zaterdag wisten we niet wat we kregen, onze kleine uk wilde het niet laten zien! Heb altijd gezegd dat het een meisje was, en er ook over gedroomd , en het bleek ook een meisje te zijn!

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Bij alle 3 meteen na 1e posi test een gevoel v geslacht en ook dromen over geslacht en bij alle 3 klopte het bij mij!!

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik droomde over een meisje en het is een meisje.
    Ik droomde dat ik een neefje kreeg, en het is een neefje!

12. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Het was dan geen droom, maar wel een heel sterk voorgevoel dat we een jongen zouden krijgen. En het klopt ook :D

13. x0x0

x0x0 Actief lid

17 jan 2012
    114
    0
    0
    Gek genoeg heb ik nog steeds niet gedroomd over het geslacht.

Maar ik wil graag een meisje, mijn partner heeft 2 jongens die hier geregeld zijn, dus wat girlpower in huis kan geen kwaad :D

Ik denk dat als je droomt, de droom beinvloedt kan worden met wat je graag zou willen? Dus ik weet niet of het klopt, 50/50 kans. :D

14. Bri

Bri Niet meer actief

Heb in m'n eerste zwangerschap gedroomd over een meisje, maar was een jongen.
    In m'n tweede zwangerschap droomde ik over een harig aapje. Gelukkig klopte die droom niet! (en het was ook niet wat ik eigenlijk het liefste zou willen :D)

15. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Mijn man droomde bij onze eerste zwangerschap over een jongen...Het werd een meisje..
    Nu ben ik zwanger van onze tweede...Nog geen voorgevoel...Ook nog niet gedroomd! Hihi..
    Had bij mijn dochter vanaf de test door dat het een meisje zou zijn..Nu heb ik geen voorgevoel..Vind ik vreemd! Haha!
    Terwijl dat voordat ik zwanger was ik het gevoel had dat er een meisje bij zou komen..Nu twijfels...
    Maar ben benieuwd wat ik ga dromen deze zwangerschap ;)

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik droomde in het begin van mijn zwangerschap over een jongetje, hij was een jaar of 3 en we lieten de hond uit. Mijn droom was levensecht, en hoewel ik ervan overtuigd was dat ik een meisje verwachtte, deed die droom me wel twijfelen. Uiteindelijk bleek ik inderdaad een meisje te verwachten, hier klopte de droom dus niet. Maar wie weet in de toekomst...

Deel Deze Pagina