Wij hebben het gebruikelijke er wel opstaan zoals de gegevens voor zover dat nu al kan. En mooi gedichtje en de gegevens en tijden kraamvisite. Wat kan/moet je er nog meer opzetten? iemand leuke ideeen?
Wij hebben links kort gedichtje, daaronder klein dat men moet bellen voor bezoek, ons adres en telefoonnummer. In de rechterpagina 'welkom lief klein kindje' naam, gewicht, datum cm etc. Succes!
Wij hebben een paspoortje (was er meteen verliefd op) en links staan gegevens van de kleine en daaronder "bijzonderheden" nog tips hiervoor? Verder rechts een gedichtje en telefoonnummers van ons voor de kraamvisite, maar verder geen idee nog, of zou zit al voldoende zijn?
Ik denk dat wij gewoon naam, geboortedatum, gewicht, ons adres en tel nummer er in zetten. Oh en dat er gebeld moet worden voor een afspraak om de kleine te zien. Mijn familie kennende staan ze allemaal op de zelfde dag op de stoel en dat hoeft van mij ook weer niet Misschien een (klein) gedichtje. Meer hoeft er ook niet op, ze weten dan alles wat ze moeten weten.
wij hebben er rusttijden opgezet. Voor ons is dat van 12.00 tot 15.30 en na 21.30. We hebben nog 2 kinderen en die hebben ook hun rust nodig als ons 3e wondertje er is.
Je zou er ook op kunnen zetten dat je bezoek graag binnen de kraamdagen wil, maar dat is net waar je zelf de voorkeur aangeef