dromen over je beeb

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kvptje, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    Ik had eigelijk van het begin af aan al het idee dat het een meisje zou worden.

Nu is het ook nog eens bevestigd door een echo.

Ook in mijn dromen was het een meisje. nu ben ik wel heel erg benieuwd of we allemaal gelijk hebben

2. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    ik wou voor mijn zwangerschap een jongen.. toen ik zwanger werd wilde ik plots heel sterk een meisje. terwijl iedereeen maar ook iedereen zegt dat het een jongen zou worden.. maar sinds twee weken gaat mn gevoel weer uit naar een jongen. ik droom alleen maar over jongens.. wat zal het worden? ;)

3. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    nou dames als ik het allemaal zo lees, ben ik gelukkig niet de enige!

Laat nu die 20 wkn echo's maar komen dan weten we of onze dromen betekenis hebben!

liefs,
    Marlene

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    bij mijn eerste had ik ook een droom over me beeb was heel raar ik kon het geslacht niet echt zien maar in mijn droom was ik overtuigd het is een jongen zijn uiterlijk kon ik luid en duidelijk zien en toen ik wakker werd zei ik tegen mezelf oooohhhh dus zo gaat mijn kindje eruit zien ik verteld aan me moeder die verklaarde me voor gek en voila wat denk je ik beval en daar lag het jongetje (mijn beeb) die ik precies had beschreven uit mijn droom freeky of niet maar aan de andere kant was het ook heel mooi

Deel Deze Pagina