Vanaf week 7 ben ik misselijk. Ik had het eigenlijk alleen maar 's ochtends met opstaan. Nu ben ik sinds deze week echt de hele dag door misselijk, ook 's nachts. Dan moet ik even wat eten (ondanks dat ik geen trek heb!) en dan wordt het minder. Ik slaap er gewoon niet van en kan bijna niet functioneren op mijn werk. Zijn er nog meer mensen die de hele dag door misselijk zijn? En dan zeggen ze ochtendmisselijkheid, nou mooi niet bij mij! Ik heb het er graag voor over hoor, maar het is zo lastig om te functioneren. En wanneer nemen kwaaltjes over het algemeen af, is dat bij 12 weken ongeveer?
meid het word in week 12 wel minder echter helemaal weg is het dan nog niet hoor...Bij de een is het natuurlijk anders als bij de ander..maar ik heb er nu ook nog last van..wel is waar met vlagen, maar weg is het nog niet...
Hoi, Ik ben al vanaf het begin erg beroerd,misselijk,overgeven ed.VK vertelde mij dat het normaal gesproken tussen de 12 en 16/17 weken zo goed als over zal zijn.En dat is gelukkig bij de meesten wel het geval! Ik heb ook van alles geprobeerd,ook emasafene,en cyclizine zetpillen,helaas werd ik er nog beroerder van. Probeer kleine beetjes te eten,verdeeld over de dag,en goed te drinken. Wees niet bezorgt om de kleine, die neemt echt alles van jou,dus hij/zij groeit wel,pakt wat hij nodig heeft! Ik hoor helaas wel bij de "gelukkigen"die de hele 9 maanden beroerd zijn.Ik ben nog altijd dag en nacht beroerd,probeer er het beste van te maken,en ondanks het beroerd zijn geniet ik enorm van het kleine wondertje in mijn buik! Werken ging bij mij ook niet meer,gelukkig werkte mijn baas enorm mee,en kon ik iedere keer een paar uurtjes werken,als het niet ging mocht ik naar huis,en op een gegeven moment was ik helemaal thuis...omdat werken me alleen maar beroerder maakte.Overleg met je baas..... Nou meid kop op!Ik hoop dat het bij jou binnekort over is en dat je echt kunt gaan genieten!Doen hoor! Groetjes,Miranda