Hallo allemaal Sinds een paar dagen heb ik boven mijn schaambeen net onder de rand van mijn onderbroek een soort van bult zitten deze doet geen pijn of iets ook is het daar wat dikker dan normaal. Nu ben ik sinds april gestopt met de prikpil en heb ik ontzettend last van mijn borsten, daarmee ben ik wel al naar de huisarts geweest en die zei dat dat kon door het stoppen met de prikpil, Kan nu sinds 2 dagen haast mijn bh niet meer uitdoen omdat het zo'n ontzettend pijn doet. Wie weet wat die verdikking kan zijn ???? en zou het kunnen door het stoppen met de prikpil ???? Groetjes Milaya
Kan inderdaad hormonen zijn,, maar, waarom bij zwangerschap?? Als je denk dat je zwanger bent kun je het beste even een test doen denk ik om er zeker van te zijn! Succes!
bij mij is dat mijn baarmoeder die omhoog is gekomen tijdens de zwangerschap.. die kun je dan voelen..ben je al een keer ongesteld geworden? heb je al is een test gedaan?
Ik heb het hier in zwangerschap geplaatst omdat ik niet wist waar ik het anders onder moest plaatsen. Ik ben zo'n 1,5 maand terug wat bloed verloren dat was ongeveer 2 a 3 dagen lang en heel erg weinig maar of dit menstruatie was weet ik niet Ik heb een maand geleden voor het laatst een test gedaan en deze was negatief. Ik weet ook verder niet echt wat zo'n verdikking kan inhouden. Groetjes Milaya
hallo, ik heb dat dus ook! Ook gestopt met de prikpil, hele zere borsten, niet ongesteld en die verdikking. Ik heb een keizersnede gehad, en boven mijn rits is het opgezet. Heb tig testen gedaan maar niets.