Vannacht heb ik in mijn droom ons meisje gezien. Ze is nog niet geboren, maar ik zag echt een pasgeboren baby voor me. Zijn er vrouwen die dit ook hadden en klopte het wat je in je droom zag met de werkelijkheid? Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Ik heb laatste over mijn baby gedroomd, maar ik ben nog niet eens zwanger! Het was een jongetje van 3 cm. Heeeeel vreemd, maar ik werd helemaal blij wakker, haha.
Ik heb ook een paar keer gedroomd over bevallen en een kindje in mijn armen houden en zo, maar in mijn droom was het steeds een meisje, terwijl ik toch echt zonder twijfel zwanger ben van een jongetje. En nee ik heb echt geen stiekeme voorkeur voor een meisje, haha. Dagdromen daarentegen kan ik dágen aan een stuk, ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar wie er in mijn buik woont! *zwijmel*
Mijn moeder had het kindje van haar zus al gezien in haar droom voor de geboorte trouwens! En dat klopte precies met wat ze had gedroomd.
Same here!! We weten sinds vandaag dat het een jongetje wordt en ik had ook een voorkeur voor een babyboy, maar als ik al over een baby droomde was het een meisje Denk dat het niets met elkaar te maken heeft eigenlijk
Ik heb een aantal weken geleden gedroomd dat ik zo nieuwsgierig was naar het kindje in mijn buik, en iemand tegen me zei: 'maar je kan tussendoor ook even kijken!' Dus 'beviel' ik van een heel klein kindje en hield het in mijn armen en zei tegen mijn moeder, het is een jongetje! En was zo ongelofelijk blij! Haha heel de dag erna ben ik blij geweest.. Oh en weetje wat, ik ben inderdaad zwanger van een jongetje!
Ik heb laatst ook gedroomd over ons meisje, ging wel heel vreemd in de droom.. mn water was gebroken, maar wilde er niemand mee lastig vallen haha dus ik bleef maar moeilijk rond lopen en toen had ik in ene een meisje in mn armen, met n onwijs lieve grote lach en ietwat bolle wangetjes! heel schattig, dus wie weet..zou t niet erg vinden als ze er zo zou uit zien
Ja! Een paar keer al. Dat hij net geboren is, en toevallig vannacht dat hij net kon lopen en al een paar tandjes had. Zelfs in mn droom smelt ik als ik hem zie. Voordat we wisten dat we een zoon zouden krijgen droomde ik al over een jongetje. En nog steeds. Ben benieuwd of hij ook op het mannetje uit mn dromen lijkt straks!
Ik heb ook al heel duidelijk over 'ons' kindje gedroomd! We kregen een zoon en ik hoorde heel duidelijk 'zijn' naam! Echt heel vreemd, dacht dat ik de enige was! Over twee weken gaan we horen of we ook daadwerkelijk in verwachting zijn van een zoon maar op de één of andere manier heb ik nu wel heel sterk dat vermoeden ...
Ik heb gedroomd dat ik een van mijn honden aan het uitlaten was met een klein jongetje aan mijn hand. Ik vond het vreemd omdat ik ze altijd samen uitlaat... Voelde in de droom ook verdriet om de andere hond en werd wel een beetje naar wakker. Ben echter zwanger van een meisje en hoop dat deze droom verder niets te betekenen heeft wat de honden betreft, kan ze nog lang niet missen! Mijn vriendin heeft wel gedroomd over onze dochter. Wij waren in die droom bij haar op bezoek met een meisje dat al kon lopen en op mijn nichtje lijkt. Mijn vriendin stond in de keuken en riep haar naam, waarna ze naar haar toe kwam lopen. Toen ik vroeg hoe onze dochter in haar droom heette, zei ze de naam die wij voor haar in gedachten hebben! Ik wist niet waar ik het had, ze kon echt absoluut niet weten dat ons meisje zo gaat heten! Heb haar gezegd dat ze dus maar goed haar mond moet houden de komende maanden hihi, toen viel het kwartje en was ze zelf ook helemaal in shock!