Hoi hoi, Weet iemand of je die gel wat je bij een angelsound gebruikt ook los kan kopen?! Ik heb er eentje gekocht bij mijn zoon via zp en die bus was nog halfvol...heb hem redelijk veel gebruikt, dus die gel is nu op. Bij dit ukkie wil ik ook graag af en toe luisteren, maar heb dus geen gel meer... Heeft iemand een idee?! Alvast bedankt! Liefs Loesie
Bij de groothandel voor verloskundige spullen; vermeulen-medical.nl en dan even zoeken naar dopplergel!
mijn advies.. niet kopen... Veel babyolie werkt veel beter!!! heb hier de gel niet eens opgemaakt.... met olie stuk minder gekraak...!!
Hm ga toch maar niet bestellen... verzend/orderkosten zijn 7,08 voor een product wat 2,12 kost... dacht het niet! Seth is babyolie niet te dun? Loopt dat niet van je buik af zeg maar?
Gewoon bij de vk vragen als je een bus mag overkopen van haar of als ze de volgende keer dat ze echogel besteld een bus extra wil bestellen voor jou.
Babyolie (of massageolie of huidolie) werkt inderdaad prima! En kun je je buik daarna meteen lekker insmeren.
Ik heb mijn tube nooit opgemaakt. Ik gebruik Dove BodySilk. Plakt een stuk minder, kun je gelijk je buik lekker insmeren daarna en werkt ook nog veel beter dan die gel.
Volgens mn vk kon ik ook haargel gebruiken, maar als - zoals een aantal meiden hier zeggen- producten voor je huid ook werken lijkt dat me toch een stukje prettiger. Of je moet de weelderige haardos op je buik gelijk even willen stylen . Ps zie dat mijn meisje is uitgerekend op de verjaardag van je zoontje
Nana, wat grappig zeg! Ben benieuwd of je op dezelfde dag bevalt!!! Wat een verzendkosten, dat had ik niet verwacht! Die van een extra bus van de vk is ook wel een goed idee! En voor de rest dus gewoon olie besteld! Dan ga ik dat eerst proberen! Over een paar weekjes dan!!