Hoi! Ik zit er al een tijdje aan te denken, maar nu ik eindelijk een goede echo heb gehad durf ik hem te stellen. Ik ben nog pril zwanger, maar ik denk echt heel erg dat dit een jongen gaat worden. En ik vind jongensnamen zooo moeilijk. Dus waarom niet alvast gaan nadenken? Dé meisjesnaam voor ons is L.ydia. Daar zijn we helemaal over uit. De jongensnamen die ik tot nu toe het leukst vind zijn F.abian, D.aniël en A.lexander. Allemaal even met een puntje gedaan voor het geval ik ze toch nog wil gebruiken. Maar geen van die namen is echt HET voor ons zoals we de meisjesnaam mooi vinden. Iemand nog ideeën? Ik heb een eisenlijstje: - Het liefst drie lettergrepen, twee of vier kan ook maar een lettergreep is te kort. - Het mag niet beginnen met een B - Het mag niet eindigen met een S - Er mag geen harde E klank in zitten We houden dus van een beetje nette namen, beetje hockey haha. Maar niet over the top zoals Roderik (geen haat als jouw zoon wel zo heet natuurlijk) Ik ben heel benieuwd!
Olivier Louis / Lowie Robert/ Robbert Thomas Lukas /Lucas Benjamin Sander Joas William Maarten Martin / Martijn Matthijs Remco Daniël Christian / Christiaan George
Gefeliciteerd met je goede echo! Mooie meisjesnaam heb je! Stond hier ook altijd wel op het lijstje Ik dacht ook aan David of Jonathan Of Abel Simon Olivier Julian Jesse Laurens Michiel Aron Adam Ezra
Mijn zoons heten Olivier en Lucien, ook wel een beetje kak. Ze zitten ook allebei op hockey haha. Ik zag ook al Quinten en Sebastiaan voorbij komen, Leuk! Andere namen: Arthur Victor Valentijn Tobias Casper Samuel Pepijn
Gabriël Florian Valentijn Jonathan Nathaniel Julian Iskander Leander Michiel Jurriaan Samuel Olivier Tristan Gideon
Bedankt voor alle suggesties! Ik heb nog niet DE naam gevonden, jullie zeggen trouwens bijna allemaal Florian wat ik echt een toffe naam vind maar mijn huisdier heet zo We hebben vanavond nog even gebrainstormd en de lijst is langer geworden, zie foto!
jaaaa Joshua!! Die is mooi! Matteo vind ik ook leuk! Carsten moet ik altijd zo aan knarsetanden denken, vind ik echt heel hard op de een of andere manier. Misschien nog: Maxim Gabriël Manuel
Wat een prachtige meisjesnaam! Van je jongensnamen vind ik D.aniël mooi, en ook passen bij de meisjesnaam, maar helaas dat dat 'm niet is voor jullie! Jammer dat eindigend op s niet kan! Vind deze zo mooi: Elias, Tobias, Julius, Mathias. Eerste namen die me te binnen schoten, haha. Verder: Azarja, Christian, Dominic, Gabriël, Joshua, Julian, Manuel, Olivier, Raphael, Samuel, Simeon, Thobian, Tobian, Valentijn
Ik vind al die -S namen erg mooi maar de achternaam eindigt op -S en het ligt dan niet lekker op je tong. Mooie namen heb je toegevoegd!