Dromen over nog een kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 27 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoe is het gegaan? Hou je ons op de hoogte! Ik hoop zo op goed nieuws!
     
  2. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Welkom! Wat heftig dat je man een PND gehad heeft! Wist ook niet dat dit mogelijk was bij mannen, wat een lastige situatie allemaal! Wel heel leuk dat jullie veel zelf doen met het huis!
     
    Eli05 vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Goed nieuws! Kringspier is normaal door de botox. De eerste meting hebben we teruggekeken en toen was de spierspanning onmeetbaar hoog met 0 ontspanning met alleen maar pieken en nu zagen we kleine piekjes daar waar t hoorde en vlakkere lijnen bij ontspanning. Hoger gedeelte darmen niet gemeten, daar zal geen verandering in zijn nog.
    Hij hoeft nu geen extra operatie gelukkig. Botox is over 2 maanden uitgewerkt maar hopelijk is de kringspier gewoon weer in staat zelf te ontspannen.

    Zijn darmslijmlaag is zwaar geirriteerd, alsof t een brandwond is (arm kind had echt helse pijn). Dat heeft tijd nodig om re herstellen en dat kan nu doordat de kringspier tot rust is.gekomen.
     
  4. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh wat fijn dat er toch wat goed nieuws is vandaag! En zo fijn dat hij niet geopereerd hoeft te worden!

    Het zit hem echt niet mee he wat lijkt me dat uitputtend en zwaar voor jullie om te zien en moeten doormaken!
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  5. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Wat een fijn bericht om te lezen! Wat een goed nieuws! Hopelijk is zijn slijmvlies snel aan de beterende hand!
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  6. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Heb geen meldingen gekregen van nieuwe reacties dus een hele hoop gemist.
    Ga latere even rustig bij lezen.

    Maar hoe gaat het met iedereen hier.
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ik was zelf even flink overvallen door telefoontje van apotheek vrijdag over medicijnen, want ik stond er nog in als 'kinderwens'. Ze vroeg of dat nog zo was en of ik misschien zwanger was. Ik kon gewoon even geen antwoord geven of ze kinderwens erin moest laten staan. Met pijn in mijn hart toch maar gezegd: 'haal dat er maar uit'. Of ik het zeker wist vroeg ze: nee... maar haal er toch maar uit.

    Bah.
     
  8. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ow bah, slik momentje :(
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier?

    Man heeft uitgesproken open te staan voor een derde en zelfs de praktische bezwaren doorgenomen zoals kamers, auto etc maar er moet eerst meer rust in zijn hoofd komen: hij is niet zichzelf. We zijn al stap verder dan de 'hell no' ;)
     
  10. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    ooh wat ontzettend fijn dat de deur op een kiertje gaat!
     
  11. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Wat fijn zeg
     
  12. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Hier 6 weken terug dat ik mijn laatste menstruatie had en niet zwanger.
    Ook geen positieve ovulatietest dus vermoed dat of mijn lijf is van slag door de 2e keer corona of de menopauze is begonnen.
    Q
     
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ik hoop het eerste! Ik heb door borstvoeding nog geen cyclus maar ben ook ergens bang dat t gewoon eh klaar is met de eierfabriek
     
  14. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Toch een stapje in de goede richting alvast! Hoe gaat het met je jongste? Is dat ook iets waar hij druk mee in zijn hoofd is?
     
  15. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Die cyclus is hier idd ook nog niet goed op gang door de bv, maar goed dat is dan ook iets waardoor ik weet dat de timing nu sowieso niet goed is :roflmao:
     
  16. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.920
    3.968
    113
    Vrouw
    Hier is de eerste knoop doorgehakt. Mijn man wil graag inventariseren bij alle zorgverleners hoe een 2e zwangerschap er uit zou komen te zien. Daar hele heldere afspraken mee maken. Ik ben mijn uren inmiddels aan het opbouwen op werk, dus het ziet er hier positief uit.

    Of hij ook echt voor een 2e kindje wil gaan is mede afhankelijk van hoe een 2e zwangerschap er uit gaat zien qua hulp. Dus ben heel blij dat de deur nu in ieder geval op een kiertje staat.

    Begin mei hebben we een afspraak met een verloskundige en de huisarts. Ik ga preventief met een diëtiste praten om zo gezond mogelijk te zijn. Verder ben ik flink aan het sporten om zo optimaal mogelijk zwanger te kunnen worden.
     
    GroeneBomen en Stokstaartje86 vinden dit leuk.
  17. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Ik hoop zooo dat jullie er uit komen samen!
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ja dat tempert t wel haha, zonder cyclus kan je wel een hoop willen maar t houdt op bij willen :p
     
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ja best wel. Junior is licht verkouden en eet heel slecht, valt af en darmspoelingen zijn ook heel rot. Hij trilt van de pijn :(
    Even tegenvaller dus.
     
  20. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.920
    3.968
    113
    Vrouw
    Oh meiden, ik heb morgen het gesprek met de huisarts. Ben er stik zenuwachtig voor merk ik, lig al een uur te draaien, woelen en afleiding te zoeken. Voor mijn gevoel is het een 'er op of er onder' gesprek. Als het goed gaat is er een kans dat we deze zomer toch echt aan de slag gaan om zwanger te worden. Als het gesprek tegenvalt kunnen we nog een doorverwijzing naar het ziekenhuis of een second opinion aanvragen, maar zal het zeker niet bevorderlijk zijn voor het enthousiasme van mijn man.

    Die vandaag dus uit het niets zei dat hij een heel leuk kinderkamertje op marktplaats had gezien. Dus heel voorzichtig begint het bij hem ook wel te kriebelen, ondanks de angst en de te verwachten ellende.
     

Deel Deze Pagina