Dromen over zwanger worden.

Discussion in 'Zwanger worden' started by MyPrecious, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik zat net op de site van predictor te lezen en kwam het stukje 'De bevruchting' tegen: "Na het samengaan van de eicel en een zaadcel, beweegt de eicel in de richting van de baarmoeder en komt daar na vijf tot zeven dagen aan. Ondertussen vindt er al een aantal celdelingen plaats. Daarbij hoopt zich vloeistof in de eicel op, die de cellen uit elkaar duwt. Zo onstaat een holle bol, die zich aan het slijmvlies van de baarmoeder hecht. Is die zogenaamde innesteling succesvol verlopen, dan komt er een dun vliesje over de celbol, de placenta wordt gevormd en de voedselvoorziening via de bloedbaan van de moeder kan beginnen. Verloopt de innesteling niet goed, dan sterft de bevruchte eicel af en volgt er gewoon weer een menstruatie."

Ik had dagen geleden een droom over 3 bolletjes. 2 kleine die weg spoelden en 1 grote holle bol die bleef hangen aan een roze wand. Ik snapte niet waar ik over had gedroomd, maar nu ik dit lees klopt het precies met mijn droom. Zo gek! Iets waar je nog nooit van hebt gehoord, dat droom je zomaar even.

Dus vroeg ik mij af, hebben jullie ook bijzondere dingen gedroomd wat te maken heeft met zwanger worden?

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

May 12, 2008
    2,267
    169
    63
    Female
    NH
    Hey myprecious

Ik droom elke maand van een posi-test!(meestal richting m,n NOD omdat het dan spannend word!)
    Waarschijnlijk omdat ik elke avond voor het slapen denk: Zal het nu eens raak zijn!? haha

Liefs melanie

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik droom minstens een keer per week dat ik een pasgeboren kindje heb, meestal een meisje. over de bevruchting of innesteling heb ik nooit gedroomd.
    ik vind het altijd wel leuk, zulke dromen. word ik heel blij van wakker :)

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Ik droom regelmatig dat ik zwanger ben. Als ik dan wakker word, lig ik echt met mijn handen op mijn buik en ben ik verbaasd dat mijn buik nog gewoon plat is :(

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Ik droom ook heel vaak dat ik bevallen ben van een meisje, en mijn manlief droomt vaak van een jochie :)

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik droom vaak dat ik loop te springen door huis met een positieve test. wel meerdere keren per nacht stom he. ze zeggen dat dat gewoon een teken is dat je heel graag een kindje wilt. :D

7. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Toen ik voor de eerste bezig was droomde ik in de 2e ronde dat er melk uit mijn tepel kwam en dat ik een positieve zwangerschapstest had en ik was die maand ook zwanger geraakt dus deze droom was uitgekomen. Nu ben ik bezig voor de tweede en ben nu nog maar in de eerste ronde en heb gedroomt dat ik zwanger ben maar ja of die uitkomt? ik denk het heb wel allerlei klachten maar ik denk dat het schijn is heb vandaag al getest negatief :cry: dus zal morgen wel gewoon ongi worden.

8. Daantje200

Daantje200 Actief lid

Feb 25, 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    ik droom er zelf ook van dat ik ineens een dikke buik
    heb dat is heel erg raar lijkt dan net of dat dat echt
    is maar dat is het dus niet en natuurlijk een positieve test natuurliijk
    maar ja wanneer gebeurt dat

9. september

september Lid

Aug 13, 2008
    7
    0
    0
    Hier ook een (dag)dromer!

Heb onlangs nog een droom gehad dat ik zwanger was en het tegen allerlei bekende aan het vertellen was. Heerlijk wakker worden is dat!

Jammergenoeg is het in de realiteit zo, dat ik nog geen positieve test heb gezien.
    Het blijft dus nog even bij (dag)dromen.

Voor iedereen veel succes!

Groeten,
    September

10. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,
    Ik (dag)droom ook vaak dat ik zwanger ben. Dat ik aan iedereen kan vertellen dat er een kleine in mijn buik zit en dat mijn vriend en ik super blij zijn.
    Maar in werkelijkheid zijn we nu ben ronde 3 bezig en zullen we moeten afwachten....zucht

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik droomde dat ik zwanger was van een tweeling.....

Share This Page