Hoi Ladies, Nou zeg, vannacht na een lange tijd weer heerlijk geslapen. Gister mijn ei gehad en vannacht gedroomd dat ik een positieve test had gedaan. Meer ladies die dit soort hoopvolle, maar rare dromen hebben??? Ben wel nieuwsgierig of die dromen ook uit zijn gekomen...... Grts Linda
sja droom er wel eens van. Je bent er mee bezig he dus je onderbewuste ook... geen idee of het uit gaat komen deze maand
O ja heel herkenbaar. Paar nachten geleden nog dat ik een digi test had met ZWANGER, maar ik heb sowieso mn ei nog niet en nog nooit een digi gedaan. Dus... hopen maar dat deze uitkomt! Liefs, Duveldraakje
Laten we hopen dat ze inderdaad uitgaan komen. Moet zeggen dat ik er niet echt mee bezig ben. Vorige ronde (de 1e dus) was het echt verschrikkelijk. Ondertussen zijn er een aantal dingen in mijn familie gebeurt waardoor je alles weer in perspectief ziet. Dus kan niet zeggen dat ik er erg mee bezig ben. Onbewust hoogst waarschijnlijk wel, maar overdag niet zo. Ik zit wel op zp, maar dat komt omdat ik niet zo'n zin heb om te werken. Ik ga duimen dat het over ongeveer 2 weken dan zo is....
Heb al wel 2 keer gedroomd dat ik aan het bevallen was of net was bevallen. De eerste was ik dus aan het bevallen, ik kon niet meer, was zo moe, toen heeft m'n moeder het maar even van me overgenomen . Tweede keer was ik bevallen, maar we hadden thuis nog helemaal niks klaar enzo, zei m'n vriend, nou ik ga eerst maar even werken hoor, als ik vrij ben gaan we die kamer wel inrichten en een naam bedenken, kwam ik thuis, had ik de baby maar eerst in de bench van de hond gelegd . Oh ja, als ik droom, zijn m'n dromen nooit normaal hoor
Ik had vlak voor mijn eisprong een droom waarin m'n (overleden) oma voor me stond en zei "dat het nu toch wel eens tijd wordt", en ze had een positieve test in haar hand. Nou ben ik normaal gesproken helemaal niet zo iemand die in dat soort dingen geloofd, maar ik vond het toch best mooi En ik was idd zwanger... Liefs
@Sann1985 : Ik geloof er ook niet echt in, maar dit is wel mooi zeg..... Pff. dat is echt een droom die werkelijkheid wordt of niet!? Ik hoop ook dat die van mij uit gaat komen natuurlijk.
Hier vanacht ook weer gedroomd dat ik zwanger was,, ik werd ook echt met het gevoel wakker dat ik zwanger was Maargoed ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben en dat doe ik nu elke maand om en teleurstelling te voorkomen.
@Lindanna: ja zo vreemd! Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn he, maar toch Ik hoop ook dat die van jou uitkomt! Nog even geduld hebben, dan testen Liefs