Toen wij net de beslissing hadden gemaakt om papa en mama te willen worden droomde ik regelmatig over zwanger zijn. Dit was na een aantal weken over.. Nu 6 jaar later heb ik de afgelopen 2 weken weer regelmatig gedroomd zwanger te zijn en zelfs te zijn bevallen. Elke keer wordt ik weer teleurgesteld wakker Wie heeft dit nog meer?
Had wel n aantal dagen voor nod n hele realistische droom dat n posi test mijn handen had.. maar dit heeft helaas niet uit mogen komen
Toen ik bezig was om de eerste keer zanger te raken droomde ik een paar dagen voor nod dat ik een test deed en dat ie positief was en dat mijn zus tegen mij zei: je bent zwanger, toen de volgende ochtend gelijk getest en was toen idd zwanger. Hoop voor jou dat je droom snel uit gaat komen als ik zie hoe lang jij bezig bent pfff lijkt me echt verschrikkelijk!
Ik heb deze ronde ook gedroomd over het zwanger zijn maar volgens mij is dit bij mij omdat ik er zo erg mee bezig ben en we zo graag een kindje willen!
Gelukkig ben ik dus niet de enige Jesje dat is wel heel bijzonder zeg! Makkelijk is het inderdaad niet, maar ondertussen weet ik niet beter. Elke keer denk ik ach die 2 maanden kunnen er ook nog wel bij.
hier ook gedroomd. eerst droomde ik een aantal dagen voor mijn eisprong dat mijn ei op dag 15 zou springen. (Ik heb het laatste half jaar lange cyclussen gehad) mijn ei is vermoedelijk op dag 17 gesprongen en daarna na de eisprong droomde ik dat ik met mijn moeder in de etos stond en die zei ga nou maar een test doen ik heb de test in de toilet van de etos gedaan en gelijk 2 streepjes, ik liep naar me moeder en zei maar dat kan helemaal niet. (heb namelijk maar 1 keer sex gehad en partner is niet klaar gekomen) dus ik ga er vanuit dat mijn droom niet uit komt. en nu heb ik vannacht gedroomd dat ik zwanger was en ik droeg compressors en het melk lekte er dwars door heen.
De nacht voor ik positief teste, had ik ook de droom zwanger te zijn. Ervoor had ik er nog nooit over gedroomd, want ik was net de diagnose PCOS een plaats aan het geven. Ik werd echt klaarwakker midden in de nacht door die droom. Ergens had ik het gevoel toch te moeten testen, dus de volgende dag toch maar even eentje in huis gehaald. En die was dus positief...
Hoi, Hier ook een dromertje! Maar in mijn geval droomde ik de week voor mijn NOD bijna iedere dag dat ik zwanger was. En dat was ik ook!! Gek hè, hoe dat kan gaan. Sowieso als je ergens veel mee bezig bent, wat dan ook, ga je dat in je slaap verwerken en droom je er dus over. Maar lang niet altijd onthou je dat. Vrouwen echter kunnen onder invloed van hun hormonen levendiger dromen en daarom blijven de dromen ook vaak hangen.. Ik heb veel respect voor je, zo lang bezig...Dat zet een hoop lezers denk ik wel weer even met beide benen op de grond. Groetjes Patricia
ik droom er ook steeds over de ene x ben ik zwanger de andere keer test ik posetief af en toe beval ik het komt omdat ik er mee zit denk ik maar het voelt zo egt elke keer