hey dames, heb weer een vraag.. heel erg stom. ik kon niet tot donderdag of vrijdag wachten , dus heb gisteren middag een predictor early test gedaan. het was helaas hartstikke negatief, k kreeg er tranen van . wat denken jullie, gwn uitgaan dat k dond of vrijdag ongesteld zal worden. want met die test kan je 4 dagen voor je nod al testen.. alvast bedankt.. liefs
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij staat de predictor early niet bepaald bekend om zijn betrouwbaarheid. Als ik jou was zou ik dus nog even tot je nod wachten en het dan met een andere test nog eens proberen!
De predictor testen zijn inderdaad niet betrouwbaar... Deze test ook positief terwijl dat niet zo is en er zijn zelfs gevallen bekend waarbij de test bij mannelijk urine aangaf dat er een zwangerschap was.. hihi! Erg knap dus.. Ik zou ook over een paar dagen nog eens testen met een betrouwbare test.. De KV 2 voor 5 zijn ook heel gevoelig en naar mijn weten erg betrouwbaar! Heb je last van klachten?? dat je al zo vroeg wil testen?
Dan zou ik gewoon morgen of overmorgen nog een keer testen met een KV 2 voor 5 test.. Die gaf bij mij 4 dagen voor NOD positief
bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas anderhalve week na nod positief.Het kan ook zijn dat je urine niet genoeg hormoon bevat. Ik ben nu 3 dagen overtijd, heb verschillende symptomen,maar heb vandaag negatief getest. Ik probeer van het weekend nog eens te testen(mits ik niet ongesteld wordt)
@haneen ik ken het meid, ik wil ook steeds (veel) te vroeg testen.. idd die test hoor ik heel slechte verhalen over, dus beter een ander merk proberen de één test al een paar dagen voor NOD positief, sommigen pas op de dag zelf of erna bij mijn vorige zwangerschap testte ik 4-5 dagen voor NOD negatief en op de dag zelf (licht) positief.. dus het kan nog alle kanten uit ik duim voor je dat het raak mag zijn
Ik testen ook met die test zwaar negatief terwijl ik toch echt een dag erna zwanger zag staan op mijn schermpje van cb digi.. Dus meis gewoon donderdag of vrijdag weer testen )
Hoi, Predictor is inderdaad niet de beste test! Ik gebruikte hem wel steeds (de early), wist ik veel. Toen ik zwanger bleek gaf de PE bij 3 dagen overtijd een heel licht streepje. Terwijl de k2v5 anderhalve dag later een mega donkere streep gaf.. Houd hoop, je hebt echt wel verschijnselen!! Groetjes, Patricia
dames, bedankt voor jullie reacties, ik ga morgen of overmorgen weer eens een test proberen en hoop dat het deze keer positief mag zijn.. liefs
Ikmzou dan voor de kruidvat testjes gaan! Predictor is niks! Maar pas vanaf je nod kan je testen dus is niet nodig om nu teleurgesteld te zijn.....al snap ik je helemaal hahahah