Ik denk dat de meeste dromen gewoon zijn omdat je er mee bezig bent, al dan niet bewust. Ik zit nu al een week op mijn menstruatie te wachten en in de tussentijd heb ik wel enkele menstruatie dromen gehad. Eentje dat ik ongesteld was en er ook een soort klein ruggegraatje meekwam En ook één dat het meer eruit zag als een innestelingsbloeding dan een menstruatie.
annie: ja! heb wel een dochter van bijna 1. nu voor de tweede! en gelijk al die verschijnselen, vind het maar raar allemaal! regje: ja dat denk ik ook, maar toen ik zwanger was van mijn dochter droomde ik alleen over een meisje, wat ook op mijn dochter leek! en ik wist niet dat ik een meisje kreeg!
En slikte je hier voor de pil nog? Ik ben zo bang dat al die kwaaltjes bij mij van het ontpillen komen.
hahaha, met sommige testen kan je toch ook eerder testen? ik de eerste keer echt lang gewacht! 52 dagen om precies te zijn! haha had toen wel onregelmatige cycles.. en dat was het langst wat ik ooit had gehad een keer ik dacht langer kan niet en ben toen gaan testen de strepen kwamen gelijk op de tester!
Ja er staat op dat je op de nod-dag kan testen. Oh ik kan niet wachten. Ga nu maar lekker dromen, want anders maak ik mezelf helemaal gek. Word gek van mijn eigen lichaam.
Ik heb vorige week 1x gedroomt dat ik een positieve test in me handen had en daarna 2x gedroomt dat anderen zwanger zijn.
Hey Irie, Ik hoef niet meer te testen. Word toevallig net ongi. Balen, maar ja nieuwe ronde, nieuwe kansen! Veel succes!
Nou annie , goed positief van je succes met de nieuwe ronde he En hou ons goed op de hoogte veel liefs -x-
hallo allemaal! ik heb een aantal jaren geleden gedroomd dat een jongetje mijn hand vast hield, dat was mijn zoon in mijn droom en we waren aan het wandelen. Ik voelde me heel zorgelijk: moederlijk zeg maar!Een jaartje later ongeveer droomde ik dat ik aan het bevallen was en in mijn droom was deze al zwaar (ik voelde echt pijn!) dus verheug me al op het eggie! toen het kindje geboren was, zag ik dat het een meisje was en ik was zo gelukkig! Toen ik wakker werd dacht ik 'waar is mijn dochter!ik ben haar kwijt" ik was echt even in panniek en verdrietig! en toen bedacht ik me al snel dat ik dus helemaal geen dochter had en dat het een droom was, maar het leek zo echt zoals veel dromen! ik baalde eigenlijk dat t niet echt was!stom he!ik hoop dat de droom wel uitkomt; behalve de pijn dan!
Ach ja, waarom negatief zijn? Ben nog maar net bezig. Had het ook eerlijk gezegd niet verwacht hoor. Ik baal best wel natuurlijk, maar hoop gewoon dat de volgende ronde beter zal verlopen. Ik heb in ieder geval een mooie cyclus en hoop dit ook zo te houden. Jij ook succes! x
Wanneer je droomt over een zwangerschap, betekent dat altijd positief nieuws. De geboorte of het ontluiken van iets vreugde- en waardevols. Het wil dus niet zeggen dat er in werkelijkheid een baby geboren wordt, maar wel dat je iets vreugdevols mag verwachten. Net als bij een zwangerschap, groeit er iets, dat voor jezelf bijzonder waardevol is. poeske 11-11-2006 om 00:00 geschreven door poeske Dit heb ik ergens gevonden.. Ik heb het ook een keer gedroomd. Ik weet alleen niet meer of het vóór of ná mijn miskraam was. Hopelijk erna, haha!