Lieve meiden ik wil jullie ook alle sterkte wensen en kracht die nodig is. Bonbonnetje heel veel sterkte ik hoop dat jou mam gewoon Oma mag worden en jullie kindje mag vast houden. De momenten dat ik met mijn vader op de schommelbank zit (overgens in de tuin van ons vorige huis) die momenten die geven mij zoveel kracht en plezier dat ik gewoon uit kijk naar de volgende droom maar het is altijd 1x in de maand en bespreken maar 1 week zo appart maar zo bijzonder op deze manier is hij nog bij ons en geeft mij het idee dat hij nog niet klaar was om te gaan maar gewoon geen uitweg meer zag door de pijn en ja hij had terminale kanker de laatste 2 weken was een hel je zag de bulten gewoon groeien hij had 2 morfine pompen en morfine pillen maar hielp gewoon niet meer. Moet ook eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik het heb kunnen opschrijven en dat ik het met lotgenoten kan delen omdat ik echt het idee had dat ik de enige was die dit soort dingen droomde. Met mijn vriend en mijn moeder zus en broertje kan ik er wel over praten mijn zus en moeder dromen ook over hem maar dan op een plekje in hun tuin of slaapkamer maar niet zo vaak als dat hij bij ons komt. Dat geeft mij ook het gevoel dat hij over mijn dochtertje waakt. Ik had ook met mijn vader samen het gedichtje gemaakt voor haar geboorte kaartje: Er was een grote ster die tegen mij zei "Het is nu tijd voor jou" "Je moet gaan" en toen melde ik me aan om na al die maanden binnen nu naar buiten te gaan En daar hadden we een grote en een kleine ster bij gezet. Vind het fijn dat ik hier even open over kan praten dank jullie wel lieve meiden. Liefs, Kappie
Hey, Z'n droom zal ik ook graag willen...Ik hoop voor je meid dat je snel zwanger wordt en dit goed gaat en je een gezond kindje in je armen mag hebben. Laten we duimen voor een goed, gezond en vruchtbaar 2010 Grts
Hey, Wat een mooi gedicht hebben jullie gemaakt, vindt het fijn dat je dat nog samen heb kunnen doen met je vader. Het is ook fijn om er met lotgenoten over te kunnen praten, een heleboel vrienden praten er ook wel eens over, maar hebben hun vader nog en zeggen dan ik weet hoe je je voelt.... In het begin kon ik mij daar enorm kwaad over maken en zei ik tegen mijzelf "nee dat WEET je niet " pfff En ben ik soms wel eens jaloers over hoe mijn vriend omgaat met zijn vader "dat had ik ook wel willen doen" Maarja... Ik vindt het toch fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en er over te kunnen praten met jullie lieve meiden... grts