Dag 18 begin bruinverlies en menstruatie gevoel

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Pearll, Nov 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ik baal zo van mijn lichaam, ik vertrouw het gewoon niet meer! Ik heb 2 cyclussen hiervoor utrogestan gebruikt omdat ik normaal gesproken vroeg last krijg van bruinverlies, die cyclussen nergens last van en ik vond het heerlijk!
    Deze maand begon op dag 8 al met een positieve ovulatietest die op dag 11 knalde, normaal "voel" ik mijn ei maar deze cyclus niet, ik durfde dus niet te beginnen met de utrogestan.
    Nu hen ik sinds donderdag nacht al krampjes en vrijdag avond maar de toilet kwam er een beetje bloed, zaterdag ochtend weer naar de toilet en weer bloed. En ook menstruatie achtig gevoel en gevoelige borsten! Ik snap er niks meer van. Ik ben maar begonnen met de utrogestan vanmorgen (zaterdag) dus op dag 18. Daarnet ook weer bruinverlies. Zijn er meer meiden die zoiets hebben meegemaakt?
    Ik heb het nog nooit zo vroeg in de cyclus gehad.. Het maakt me moedeloos...

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hele vroege menstruatie is herkenbaar.
    Voor ik aan de pil ging was ik 2 weken lang ongesteld en dan 2 weken niet. Na de pil geen cyclus maar met hormonen nog steeds een week na eisprong ongesteld. Hormoonpompje helpt daar goed tegen :)

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ja dat heb ik dus ook! Maar het is niet echt een menstruatie maar het lijkt meer bruinig oud bloed. Maar overgens nog nooit zo vroeg, meestal 4/5 dagen voor nod. Mag ik vragen wat een hormoonpompje precies inhoudt?

4. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ik herken ook wel vroeg bruinverlies. Maar niet zo extreem vroeg als bij jou. Hoewel ik wel vaak bloedverlies had VOOR de eisprong. Ook apart. Maar goed. Ik weet niet of je het al doet, maar anders zou ik als ik jou was gaan temperaturen. Dan kun je op basis van je temperatuur bepalen of je eisprong zeker is geweest en dan beginnen met de utro. Weet je in elk geval dat je op tijd begonnen bent.

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Hoi pien,
    Ja inderdaad raar hè zo vroeg.. Temperaturen doe ik al maar ik heb het niet echt op dezelfde tijdstippen gedaan deze maand.. En ik was pas op dag 8 begonnen, en op dag 8 had ik wel last van m'n eierstokken en een positieve ovulatietest. Het is allemaal heel verwarrend, heb het gevoel dat door de utrogstan m'n ei eerder komt de maand erop, het lijkt wel of de dagen dat ik stop totdat m'n menstruatie doorbreekt zo een 4 dagen de nieuwe follikels al beginnen te groeien. Want toen ik 1 dag voor m'n menstruatie een uitgangsecho had (had een checkup) toen waren er al follikels te zien, wel heel klein, en tijdens t bloedrijken was mijn lh en fsh ook al hoe het in de follikel fase moet zijn, nou het is afwachten ik heb wel telkens kleine krampjes in m'n buik.

Share This Page