hallo Dames, Mijn zoontje van 3 is zindelijk aan het worden. Nu wil ik dus graag dat hij onderbroekjes gaat dragen. Ik kan alleen helemaal nergens onderbroeken in maat 82 vinden. Ik zoek me lens. Jullie misschien tips? alvast bedankt!
Maat 82? Bedoel je 80/86? Hema heeft er in 86/92, boxers, die vallen niet echt groot. Mijn zoontje droeg deze en boxershorts vd Zeeman toen hij bijna 86cm was en die zaten prima.
Zeeman boxershorts maat 92 vallen redelijk klein en blijven bij mijn uk van 2,5 al geruime tijd hangen
Toen mijn oudste zindelijk werd heb ik me suf gezocht naar boxers maat 74/80, hij had zo'n klein gatje, maar het was nergens te vinden. Uiteindelijk kwam ik bij Zeeman onderbroeken uit maat 86/92. En die zaten eigenlijk wel heel goed. Boxers in die maat paste hij echt niet. De jongste is veel steviger, die draagt wel de boxers van de Zeeman maat 86/92.
Hema! Voor onze boys alleen maar Hema ondergoed... Wil echt niets anders meer. Lekker boxertje (vanaf maat 80/86) en hemd erbij! O en ook regelmatig in de actie, dus misschien de moeite waard om dat af te wachten.
Zeeman is het kleinst, hema valt groter. Onze zoon was zo klein nog dat hij zeeman nog niet paste voor hem kocht ik beeren babyboxers in maat 50/56 die paste hem toen perefect. Hij zat in maat 74 toen hij zindelijk was.
Voor mijn zoon van 2.5 net boxers bij hema gekocht 86/92 en die vallen beetje te groot. Ik ga dus ook nog even langs zeeman. Hij heeft kleding maat 92/98. Dat klopt dus niet echt met de maat van ondergoed.
Tja mijn zoon zit nu in broeken maat 116 en heeft nog onderbroeken in 86/92 van de hema aan, zeeman inmiddels in 98/104, h&m net wat nieuwe gekocht in 98/104.
zeeman vallen het kleinst, komt hier nog het dichtstbij, maar mijn zoon zou minimaal 110/116 of 116/122 moeten dragen en daar zwemt hij in. Zoon is een smalleke, dat maakt ook veel uit.
Ik heb een aantal boxers van de zeeman, maat 92, maar die zijn eigenlijk toch nog wel te groot voor mijn 3jarige jongen. Hij vind de printjes alleen geweldig, dus hij draagt ze toch het liefst. Maar eerlijk is eerlijk: eigenlijk zijn ze nog (veel!) te groot. Ook hier is het dus lastig om goede boxers/slips te vinden voor zijn dunne billen. Het best zitten de slips van de lidl. Die hebben we een keer gekocht toen ze in het krantje stonden, maat 86/92 een 7pack, en die zitten gewoon goed. https://www.lidl-shop.nl/LUPILU-Multipack-7-jongens-onderbroeken-of-4-jongens-boxers/p100211142 Eigenlijk vind ik boxers mooier/stoerder, maar die vallen voor hem nog steeds te wijd. En dan heb ik toch liever een goed zittende onderbroek, dan eentje die op zn knietjes hangt
Daarom zijn wij begonnen met blauwe en gestreepte boxers van beeren ondergoed. Ik vind slips bij een knul afschuwelijk. Maat 50/56 voor baby's met luier zaten hem goed zonder luier met maat 74 en 80. Met maat 6/68 kon hij doen totdat maat 92 van de zeeman ging passsen. Alleen de blauwe, rode en grijze met gekleurd biesje hebben wij.