Dromen voor NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zilla, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!
    Ik zit nu op 6 DPO, moet dus nog ff geduld hebben ;)

Wel heb ik nu afgelopen 2 nachten heel vreemd gedroomd, de dromen weet ik s ochtends ook nog goed na te vertellen. De dromen gaan over mensen die ik ken (schoonfamilie, collega's) Verder slaap ik onrustig en word ik vroeg wakker.

Iemand die deze 'kwaaltjes' herkent? Ik heb er nog nooit eerder last van gehad namelijk!

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    jup had ik ook vooral heel sterk toen ik net met de pil was gestopt. heb er al meerdere meiden over gehoord dat het ook wel een ontpillen signaaltje is maar daarin tegen mijn zwangere vriendinnen hadden dit de eerste paar weken ook heel sterk. dus het is best verwarrend maar ik hoop het beste voor je ;)

3. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie Videlsje!

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik droom sinds ik zwanger ben ook veel1 en slaap onrustig. ben veel wakker snachts.
    het was 1 van de eerste dingen waarvan ik dacht, het zou wel eens raak kunnen zijn. dit is mn 4e zwangerschap en herkende het! hoop dat t voor jou ook een goed teken is! xxx

5. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Yup.. had ik ook ineens, bleek later zwanger te zijn :) Had het normaal alleen rond mn ovulatie dat ik raar droomde en ze beter onthield, maar toen dus ook, richting mn NOD. :)
    Hoop dat voor jou hetzelfde geldt! ;)

6. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames voor jullie antwoorden! Ik hoop inderdaad dat het wat betekent! (mijn kaartje gaat wel goed, maar kan natuurlijk nog van alles gebeuren...)

7. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Wat je hebt hier ook heel herkenbaar.
    Slaap heel onrustig, kan mijn draai in bed niet vinden en droom veel.
    Ben 's morgens ook op tijd wakker idd terwijl ik een echte uitslaper ben. Blijf even met je meelezen. Ben benieuwd wat het gaar worden deze maand ;).

8. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Loontje, leuk dat je meeleest! Wat spannend ook bij jou! Jij hebt dit normaal gesproken ook niet? Temperatuur je toevallig ook?

Groetjes en hou me op de hoogte! Ga je vrijdag testen?

9. Loontje4

He Zilla, die dromen heb ik normaal idd nooit. Ik had dit bij mijn vorige zw. schap ook maar kan het met niet herinneren van het begin. Wel meer richting het einde.
    Heb wel getempt maar was het gewoon even beu dus deze maand niet. En ook is het zo dat ik zeker een eisprong heb (gezien bij de gyn) en dat mijn temp niet zakt voor menstruatie dus weet ik nog niks. Dus gewoon afwachten nu.
    Ik ga zaterdag testen als ik niet ongie ben geworden. Tot nu toe geen verschijnselen. We wachten af :(. Wanneer ga jij testen??

10. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Ik ben 3 weken geleden gestopt met de pil. Zaterdag kan ik testen (of word ik ongesteld ). Ik heb veel hoofdpijn en rare dromen. Ook nare dromen! Vannacht droomde ik dat ik zeewier moest overgeven. Hele lange slierten, ik stikte er bijna in. Heel raar, zulke maffe dromen heb ik normaal nooit! Ben heel benieuwd of dit een teken is... We zullen t zien zaterdag. Wanneer mogen jullie testen?

11. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Ik ben 3 weken geleden gestopt met de pil. Zaterdag kan ik testen (of word ik ongesteld ). Ik heb veel hoofdpijn en rare dromen. Ook nare dromen! Vannacht droomde ik dat ik zeewier moest overgeven. Hele lange slierten, ik stikte er bijna in. Heel raar, zulke maffe dromen heb ik normaal nooit! Ben heel benieuwd of dit een teken is... We zullen t zien zaterdag. Wanneer mogen jullie testen?

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Kan niet missen Zilla. je kaartje ziet er super goed uit.

13. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ rose wat spannend meis! Mijn NOD is ook zaterdag!

@ norge ja ik vond mijn kaartje ook prachtig totdat ik vanmorgen een hele grote daling in mijn temperatuur had... Hoop dat hij morgen toch weer stijgt, maar ik ben bang dat ik weer een ronde verder mag...

14. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    O wat jammer Zilla. Ik zie het. Vrees ook het ergste.
    Ik ga denk ik ook naar de volgende ronde.
    Gisteren 10dpo negatief getest, verwacht niet dat de test nog posi wordt.

15. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jouw kaartje ziet er wel mooi uit Norge! Ik duim toch nog even verder voor je, want je temp is ook nog mooi hoog :) Misschien toch te vroeg getest!

Mijn temperatuur was vanmorgen nog verder gedaald, dus ik denk toch echt dat het vandaag doorbreekt... :(

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Haaai Zilla,

Hoe is het bij jou?

Hier nog geen ongi en mijn temp was vanmorgen gestegen, echt heel vreemd!
    Snap er helemaal niks meer van.

Als ik zwanger zou zijn had ik 10 dpo toch wel positief moeten kunnen testen. Met die testen kan je 6 dagen voor NOD testen....

17. Loontje4

He dames,

Hier 1 dagje wat bruin gespot en nu niks meer. Moet nog wachten tot zaterdag iig. Als het dan niet doorgezet heeft, ga ik testen maar ben er bang voor.

18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Loontje, wil je niet teleurstellen maar meestal word je dan ongi als je net voor NOD bruinverlies hebt!

19. Loontje4

Weet het idd. Is nl al eerder gebeurd dus vandaar dat ik ook tot za wil wachten met testen.

20. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe norge wat ziet je kaartje er mooi uit!!!!

Bij mij is er ook iets vreemds gebeurd, mijn temperatuur is ook weer gestegen na 2 dagen heel laag geweest te zijn! Morgen ga ik testen!

Deel Deze Pagina