dames ik moet even van me afschrijven sorry 16 december ben ik bevallen van een prachtige dochter!! ze word deze week 3 maand maar ik ben al 2 weken misselijk en aan het kwakkelen, ik weet dat er griep heerst maar het voelt anders of niet goed. Ben in vlagen misselijk, mijn darmen zijn vanaf zaterdag helemaal van slag en ben mega moe val s'avonds op de bank in slaap, tepels mega gevoellig,ineens heel vet haar en ik ruik ineens te goed en veel... We zouden heel graag een 2e willen maar zo snel...... bedoel Milou is nog niet eens 3 maand oud. Ik las net op internet dat je pas na 4 weken een goede test kan hebben...is dat zo?? ik heb nu 3 testen gedaan en die waren allemaal negatief... Ik ben wel aan de pil maar aangezien ik weer moest wennen na 9 maand pilloos ben ik wel 2x vergeten ( ik weet dom!!!) ik moet nog iets meer dan 1 week met de pil wat dus betekend dat als ik zwanger zou zijn 3 weekjes ver ben... wat denken jullie???
Je lijf is nog onder de invloed van veel zwangerschapshormonen, dus het kan je ook prima voor de gek houden hoor! Mbt testen: je kunt in principe testen vanaf 2 weken na de eisprong. Maar moet zeggen dat ik na beide zwangerschappen ook een paar maal voor de zekerheid een test heb gedaan, ondanks gebruik pil.