Nou de titel zegt het al, hoeveel dagen voor nod, of hoeveel dpo kregen jullie je eerste symptomen? Bij mijn laatste zwangerschap begonnen die van mij ca 6 dpo, vermoeidheid en mijn haar wilde niets meer.
Dat weet ik niet heel precies, maar ongeveer een kleine week. Denk ik. Toen was ik een keer wat duizelig toen ik op de fiets zat, en mijn haar hield op met uitvallen (wat het na stoppen met de pil best fanatiek was gaan doen). En in de dagen daarna soms wat lichte misselijkheidsgolven. En steekjes in mijn lies. En een adertje wat heel licht maar wel zichtbaar werd tussen mijn borsten. Dat lijkt veel, maar dat is wel achteraf teruggeredeneerd hoor. Het viel me toen al wel allemaal op, maar ik wist absoluut niet waar het van kwam; het was pas ronde 2, en ik was ook pas net met de pil gestopt, dus voor hetzelfde geld waren het normale cyclusklachten. Edit: ohja en ongikrampjes, maar dat leek me juist een slecht teken op dat moment Die krijg je zowel als het raak is als wanneer het niet raak is...
Ik had helemaal geen klachten, terwijl ik dat de maanden ervoor wel elke keer dacht te voelen! Ik werd niet ongi, dus ik deed voor de vorm toch maar even een test met de verwachting dat mijn ongi dan snel zou komen. Meestal was dat zo. Nou ik had op NOD met een kv test een donkerdere teststreep dan de controlestreep. Zo zie je maar. Het kan alle kanten op.
Ik had zoals elke ronde 5 dagen voor NOD menstruatie-krampjes en 3dagen voor NOD ineens wat roze-verlies. Daaraan wist ik wel dat het anders was dan andere rondes.
ik kreeg last van mn boobs , dat had ik eigenlijk nooit dusja toe. wist ik t eigenlijk verder geen kwaaltjes