ik begin straks aan mn laatste werkweek. ik werk dan maar 20 uur in de week (deze week iets meer) maar ga het zo missen. klinkt zo raar maar ik mis dan echt het ritme per week, heb thuis echt mn bezigheden wel, met mn kindjes en verschrikkelijke nesteldrang. maar toch ff thuis weg en geen geregel in huis enzo ff iets anders aan je hoofd. nu hoop ik dat mn mannetje snel weer bij me is, en deze meisjes snel komen... dan is de bubs compleet!
Ik ken het... dit is me eerste week van me verlof ik ik ben nu me agenda vol aan het plannen met beziigheden hahahahaha Ik probeer het huishouden over de hele week te verdelen, elke dag een beetje zodat ik wel iets te doen heb... nu ga ik morgen de kleding kasten uitruimen (doe het op me gemak ik heb er 2 dgn voor gerekend) donderdag begint ik aan het papierwerk uitzoeken (eindigt bij ons altijd op een stapel dus ik ga het maar in ordners doen) en zo probeer ik me weken een beetje door te komen... heb het vermoeden dat tegen de tijd dat de beeb komt heel me huis spik en pan is hahahaha
hihihihi ik ben ook zooo bang om me te gaan vervelen. Heb dus een LOI cursus duits aangevraagd die ik ga doen Wilde ik altijd al doen...maar dan heb ik er de tijd voor. Verder inderdaad kleertjes wassen, en de laatste dingen opruimen. ^6 weken is best wel lang
Dit is mijn laatste werkweek en ik herken de angst voor verveling ook wel hoor. alleen ben ik zoooo vreselijk moe dat ik echt heel erg blij ben dat ik 's morgens niet meer mijn bed uithoef omdat de wekker gaat. En ik verheug me op middagdutjes. Hopen op mooi weer dan kunnen we veel de tuin in en naar het strand!