Dat we allemaal maar gezond zijn en blijven.. Onze grote droom komt al uit, eindelijk verhuizen naar een nieuw huis en hopelijk komt ons tweede wondertje gezond ter wereld! Dat laatste kan ook nog dit jaar
Minder pijn, Een baan die ik met me beperkingen kan ,ben helaas niet geholpen door t uwv en ook maar 7%afgekeurd dus moet alles maar zelf zien uit te vogelen. Hopen dat we t redden op man ze salaris.
Dat onze zoon gezond ter wereld komt Dat de hart operatie van mijn moeder begin 2014 goed zal gaan, dat haar leven er beter van wordt zodat ze nog lang kan genieten. Dat ons gezin ook komend jaar weer gelukkig en gezond blijft!
Dat ons huis verkocht wordt en wij een andere leuk woning vinden. Dat de uitslag van het genetisch onderzoek positief is en dat de kanker die mijn moeder had niet erfelijk is zodat mijn maag niet verwijderd hoeft te worden. Dat we allemaal gezond zijn/blijven.
Oeh dit hoop ik ook ja! Verder hoop ik: -dat we een gezond kindje te krijgen -rijbewijs halen (mag denk ik in februari/maart afrijden) -gezond te blijven
Rust... Maar daar ben ik voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor dus ga ik daar keihard aan werken!
Ik hoop echt van harte dat wij in 2014 zwanger worden. In 2013 is dat helaas niet gelukt dus ik hoop dat 2014 ons jaar word. Verder heb ik een stiekeme wens en dat is dat mijn vriend mij ten huwelijk vraagt. Na ruim zeven jaar relatie zou dat toch wel leuk zijn En natuurlijk hoop ik voor iedereen dat 2014 een gezond en gelukkig jaar gaat worden!
Dat we een rustiger jaar krijgen dan 2013 en dat de mensen om ons heen die ziek zijn weer beter mogen worden. Ook hoop ik dat ik in 2014 mn rijbewijs kan halen.
Droomlichaan check dat heb je al..... hihi Hier hopelijk beter leren omgaan met emoties door middel van een oude sport weer op te pakken. Dit heeft mij hier tot in de zwangerschap nog altijd goed geholpen met het leeggooien Van mijn hoofdje... Nu eindelijk weer tijd voor na een drukke periode op het werk en wennen aan het gezins ritme.
Ik heb 1 wens: een kindje krijgen! Voor iedereen wens ik je meer rust, leven in het nu en dat je wensen uit mogen komen. Fijne dagen allemaal en veel geluk in 2014!
Ik heb niet veel wensen, ben een gelukkig en tevreden mens. Misschien iets meer rust inbouwen, en iets meer tijd nemen om te genieten van iedereen om me heen in plaats van altijd maar door te jagen. En ik hoop dat mijn moeder weer helemaal gezond wordt, ze blijft maar doorgaan na haar nieuwe hartklep met trombose en pericarditis.
En het is niet echt een droom of wens voor mij, maar ik ga in het nieuwe jaar overleggen met de or op de school van mijn dochtertje of er kindjes in haar klas zijn (grote klas en binnenstadsschool met bijbehorende problematiek) die de vrijwillige schoolbijdrage en bijdrage voor het schoolreisje niet kunnen betalen. En dan gaan wij dat anoniem betalen. Ik hoor en lees zoveel delaatste tijd over kinderen die in armoede opgroeien, wij kunnen het zat missen. Dus dit is mijn goede voornemen voor dit jaar. En weer heel veel microkredieten steunen via kiva.org.
Ik hoop dat 2014 een beter jaar word waarbij alles in rustiger vaarwater komt . financieel we het goed kunnen bolwerken en alles weer goed komt. En dat we een jaar niemand kwijt hoeven te raken.
Ik zou heel graag in 2014 nog een keer zwanger willen worden, we hebben nog 6 pogingen en dit is het. Ik wil t nog een keer mee maken, nog een keer zwanger zijn, getrappel in mijn buik, en een klein mensje te wereld zetten. Dit is mijn wens. Mocht het nog een keer lukken dan zal t zwaar zijn want de kans is erg groot dat ik weer HG krijg. Maar ondanks dat wil ik t nog een keer mee maken. Als ik zie wat ik ervoor terug krijg... Ik wens ook voor mijn zusje, die aan de startstreep staat van de MMM dat ook zij in 2014 zwanger mag raken. Ook mijn vader, die (vandaag) zijn 2e chemo krijgt, hoop ik dat het goed af gaat lopen. De oom van mijn beste vriendin is ook ernstig ziek, en gaat t niet lang meer redden. Zijn dochter is nu ong. 20 weken zwanger, en ik hoop dat hij iig zijn kleinkind nog kan zien in 2014.