Dromen/wensen in het nieuwe jaar.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat de mensen om wie ik geef gelukkig mogen worden/blijven. Dat mijn zoon gelukkig mag opgroeien. En dat we nog een kindje mogen verwelkomen.

De rest van de wensen voelen eigenlijk verwaarloosbaar, maar verhuizen naar een iets groter huisje zou fijn zijn. Een studie starten is ook wel een grote wens.

2. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik meer voor mezelf.moet.opkomen en niet in de weg staan van mijn eigen geluk.

Dat de gezondheid van me moeder beter wordt en we nog lang met haar kunnen genieten.

Moge jullie wensen uitkomen en een prachtig 2014 worden

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Dat ik weer kan genieten van mijn leven en op mezelf durf te vertrouwen. Ook wens ik voor mijn kinderen een lieve, warme en vooral ontspannen moeder die geen stem meer verheft, maar op een pedagogische manier alle drama en hectiek aanpakt.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

M'n eerste wens is dat de gezondheidsproblemen bij Caitlyn eindelijk eens helemaal onder controle komen. Hadden we alles gehad, heeft ze de laatste tijd steeds weer last van d'r oortjes, (maar kerstnacht op de eerste hulp geweest en een van de buisjes blijkt er alweer uit, dus hopelijk is de oplossing simpel).
    Dan hoop ik vervolgens dat we met z'n allen ook eindelijk weer goed kunnen gaan slapen en normale nachten kunnen gaan maken.
    En als ik dan weer een beetje uitgerust ben, zou ik heel graag weer een baan willen hebben.

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Wij hebben hier een aantal pittige jaren gehad. Het afgelopen jaar hebben ml en ik beiden ziekte van Pfeiffer gehad. Ik heb nooit geweten hoe rot je je daardoor kunt voelen. :( Ik hoop dat het in 2014 beter met me zal gaan, dat ik echt weer helemaal er bovenop kom en me energiek zal voelen.

Voordat mijn man ziek werd, meer dan een jaar geleden, waren we bezig voor een brusje. Dat hebben we uit moeten stellen en tot op heden zijn we nog niet begonnen. Ik hoop dat we snel kunnen starten voor een brusje, dat het dan ook snel raak is en dat ik zonder complicaties en zh-opnames door de zwangerschap kom, want dat was bij de eerste wel anders. :( (Een van de andere pittige jaren waar ik het over had.)

Verder wens ik dat mij man eindelijk een nieuwe baan zal vinden, waar hij echt met plezier naartoe zal gaan. Hij probeert al vijf jaar weg te komen bij zijn huidige werkgever, maar er zijn bijna geen vacatures op het vakgebied waar hij in wil werken.

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik wens voor volgend jaar dat mijn kinderen gelukkig mogen blijven en zich lekker kunnen verder ontwikkelen tot mooie, lieve kinderen.

Ook wens ik dat de gezondheid van onze oudste meer duidelijkheid gaat geven, daarvoor onderzoeken in het ziekenhuis. Dat hij er niet teveel last van krijgt en dat hij heerlijk blijft wie hij is.

Ik hoop/wens dat onze jongste een gezond jongetje mag blijven en we intens van hem kunnen blijven genieten (ook van de oudste uiteraard)

Verder wens ik dat vriend en ik verder gaan zoals we nu doen. We houden van elkaar, vullen elkaar aan en zijn perfect samen. Ik wens dat dat ook volgend jaar zo blijft.

Mijn laatste wens is dat een ieder zijn/haar wens(en) uit mag(mogen) komen en iedereen gezond en wel 2014 weer af mag sluiten.
    Voor alle "wens-mama's" wens ik een lief gezond kindje!

7. ♥ Zó lief!

Ik wens precies hetzelfde! Zowel voor jou als voor mij! Knuf!

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik wens dat mijn geloof in God groter word

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik wens dat mijn dochter gezond rn gelukkig blijft

Dat ik mijn diploma haal

Dat ik in verwachting zal raken van een tweede kindje

Dat ik nog steeds heel gelukkig zal zijn met mijn man en hij met mij

Dat ik werk kan vinden na het halen van mijn diploma

10. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    -me rijbewijs halen,
    -zonder onzeker te zijn in een bikini op het strand lopen haha
    -daarvoor wil ik eerst wat(zwangerschaps)kilos afvallen.
    -lol maken met mn vriend en kinderen
    -lekker voor het eerst met zn allen op vakantie gaan
    - weinig zorgen hebben
    - gezondheid
    - aan mezelf werken
    - dat de wereld wat beter wordt.
    - geen honger of dorst voor arme mensen
    - geen angst of verdriet
    - hopen dat mensen wat minder aan zichzelf denken
    want we kunnen allemaal wel zeiken dat we het zo slecht hebben. en dat kan ook best slecht zijn, maar we hebben een huis, eten, liefde, en anders nog wat sociale zekerheid. tuurlijk kan het beter maar dan zou er ook wel weer genoeg niet goed zijn.
    -tevreden zijn
    - er meer zijn voor vrienden, familie, mensen die me nodig hebben
    - en toch wel de stiekeme wens, om heel veel geluk te hebben en veel geld te winnen.....lekker hypocriet

nou ff mn favoriete kerstnummer, war is over van john lennon luisteren

Deel Deze Pagina