Gisterenmiddag dacht ik dat ik weeen had. Ik was even met Amber, Erwin en mijn zwager naar de kermis gelopen, maar dat heb ik geweten ook..... Ik kwam thuis en ik kreeg zo een pijn in mijn buik en mijn zij dat ik de pijn gewoon echt moest wegpuffen. Erwin had de telefoon al in zijn hand om de verloskundige te bellen, maar ik zei dat hij nog maar even moest wachten. Inmiddels een paar uur verder maar nog steeds verschrikkelijke pijn, dus ik ga straks lekker naar bed met een warme kruik en dan hoop ik dat ik de dag een beetje doorkom. Mijn moeder komt straks om op Amber te passen, dus ik kan mijn eigen gang gaan. Straks bel ik de verloskundige met de vraag of ik even langs mag komen. Ik heb eigenlijk 19 april weer een afspraak, maar ik denk niet dat het verstandig is als ik zo lang ga wachten...
Jeetje joh, schrikken zeg! Goed dat je contact opneemt met je vk. Zelfs als je niet langs kunt komen kunnen ze daar iig een melding van maken. Het lijkt me iig verstandig om rustig aan te doen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk), maar dat zal de vk ook wel zeggen. Heel veel sterkte, en doe rustig aan!
Het kan ook een blaasontsteking zijn, had ik ook toen ik rond de 23 weken zwanger was en de pijn trok ook naar m,n zij. Waren echt gemene steken. Hoop voor je dat het niets ernstigs is!