Hallo allemaal, Ik ben nu 10 weken zwanger en heb altijd al een levendige fantasie gehad. Dan bedoel ik vooral als ik droom. Zo heb ik vroeger eens gedroomd dat mijn paard van de trap gevallen was... Op zich wel vervelend want er waren best wel dagen bij dat ik niet uitgerust wakker werd. Nu is het alleen nog VEEL erger... Vannacht bijvoorbeeld: Heb ik gedroomd dat mijn moeder de stal uit zou mesten (is doodsbang voor paarden dus dat wordt het niet), mijn oma opgehaald werd uit het ziekenhuis door mijn paard (in de lift en al) en dat sinterklaas overtijd was... (zwanger van zwarte piet) Allemaal in een nacht... Ergste is dat ik zo stram en gespannen wakker wordt dat ik echt minimaal een uur of twee nodig heb om te ontspannen. Ondanks dat ik nu dus gerust nachten van 10 tot 12 uur maak, ben ik alles behalve uitgerust... Wie heeft dit ook gehad, wie heeft er tips en vooral, houdt dit de hele zwangerschap aan!? Groetjes Inge.
whoehahahahaha gelukkig ben ik niet de enige!@!@!@ ik droomde vorige week dat ik bevallen was van Jopie mijn kat, en dat ik m borstvoeding gaf.... AAAIKKSSSS en vannacht heb ik gedroomd dat de kerstman van mijn kind beviel en dat een oude scharrel de vader was.. snap jij m nog!?!?!?!?! grappig dat jij ook over sint enzo droomt hahaha
ik moet nu ook geen enge films kijken of films met veel geweld, dat verwerk ik gelijk in mijn droom en dan is het de hele nacht schieten geblazen maar dan zo echt dat ik soms zelfs met een harde buik wakker wordt van het gespannen dromen, nadat ik dan 5 minuten wakker ben is dat gelukkig weg
yep, same her, ik rust niet uit beleef echt heel avonturen! geen idee wat eraan te doen wil ook wel de gouden tip!
Ik dacht ook al dat het aan mij lag. Ik heb ook de grootste fantasie in mijn dromen. Vannacht had ik gedroomd dat ik een bekende Nederlander tegen kwam en die kon ik opeens heel goed. Hij kwam bij me over de vloer en het was heel gezellig Als je dan wakker wordt, dan lijkt het of het ook echt gebeurd is. Ik heb het gelukkig niet elke nacht, maar vind het soms wel vervelend, vooral omdat je zo moe wakker wordt.
o meiden ik ben jaloers op jullie dromen, ik droom ook heel erg. Inderdaad zo dat je er gewoon moe, stijf en overstuur van ben als je wakker wordt . Alleen droom ik altijd negatieve dingen, kan me de afgelopen week al 3 nachten heugen dat ik gedroomt heb dat mijn man dood gaat en droom ook vaak dat het met de baby ineens heel slecht gaat of veel te vroeg geboren wordt en het niet overleeft of dat de dieren overreden worden voor mijn ogen enz. wordt s nachts vaak in paniek wakker en ben dan echt helemaal overstuur met hyperventilatie en al, kruip dat dicht tegen mijn man aan die me dan vervolgens troost. mijn mannetje maakt me ook vaak wakker als ik lig te huilen in mijn slaap. zou wel willen dromen over sinterklaas of de kerstman.
Hier ook een dromer. pfff word er helemaal gek van. soms best leuke droom hoor en dan wil ik ook stiekum blijven dromen maar ook zijn er vreselijke dromen. droomse
hier ook ! heel vaak slechte dromen en ik beleef ze zo echt! soms best wel eng! maar ook goede dromen, een paar nachten terug was ik op date met cristiano ronaldo en die droom leek ook super echt haha maar toch meer slechte dromen dan goede
Hier nog iemand die zo belachelijk droomt, je wordt er soms echt doodmoe wakker van. En als ik niet raar droom dan slaap ik toch nog onrustig, niet echt leuk pfff
Nu ik zwanger ben, kan ik ook zo belachelijk dromen. Vroeger waren mijn dromen nog wel eens leuk. Tegenwoordig lig ik me slapend en dromend zo druk te maken dat ik regelmatig met hoofdpijn wakker word!
Als je zwanger bent zijn je dromen intenser. Vooral als het nachtmerries zijn is dat erg vervelend. Ik heb het ook. Ik heb zo 3 a 4 nachten in de week dat ik een nachtmerrie heb. Vooral dingen als mijn kind verliezen komt veel voor. Is ook niet zo gek als je er veel mee bezig bent en dat ben je waarschijnlijk ook nu je zwanger bent. het is vervelend ik weet het maar je bent niet de enige. En ik ben heel blij als ik wakker ben en mijn kindje nog inmijn buik zit. Ik ben dus ook niet altijd uitgerust ook al lig ik vroeg op bed en slaap ik veel.