Dromen zijn bedrog,of toch niet????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    dip;, ja zou wat zijn :D ....

fay

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik heb gedroomd dat ik onwijs ongesteld werd ineens
    Terwijl dat pas over anderhalve week van toepassing is ofzo.
    Echt zo erg.. dat ik er van in paniek raakte :)
    Best apart

dan heb ik liever dromen over tweelingen die uitkomen :)
    Ben benieuwd.. op zich geloof ik wel dat dromen soms meer weten.

Iets met dat dromen in principe je onderbewust zijn weergeven.
    Kan het best zijn dat je lichaam al weet dat het zwanger is.
    Echter wij mensen luisteren erg slecht naar ons eigen lichaam over het algemeen.. maar dromen luisteren wel goed :)

3. Niet meer actief

Dag dames, het zou zo leuk zijn ,maar vrees met grootte vrees dat mijn :evil: :evil: eraankomen. :cry: ik heb wel wat positief nieuws gehad vandaag, ik kreeg de uitslag van de bloedtest over de telefoon, om te kijken of dat ik wel een eisprong gehad heb, inv met P.C.O, eindelijk de bevestiging officieel ik heb er 1 gehad een hele mooie. Ik heb dus definitief geen P.C.O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :D maar vrees wel dat mijn ongie eraan komt helaas. Echt kut. Sorry voor de praat. We moesten volgend jaar Januarie maar terrug komen als ik nog niet zwanger ben maar vind dat eigenlijk te lang want we zijn al vanaf Februarie dit jaar bezig dan. :rolleyes: Volgende ronde!we gaan er weer voor. ;)
    groeetn jennie72 en ik weet dat het voor mij ook een keer raak zal zijn dat moet haast wel. ;)

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik droomde gisteren dat ze naar het hartje gingen luisteren, maar dan inwendig, met een doptone. (?)
    Het was op een soort boerderij, met veel loslopende dieren overal, en ik moest op een heel smerig bed liggen. De echoscopiste zei "Hm.. nee ik hoor geen hartje." En haalde een collega erbij, om die te laten luisteren.
    Die hoorde ook niks.
    Toen zei ze dat ik over een paar weken maar terug moest komen, en dan zouden ze nog wel eens een keer gaan luisteren.
    En vervolgens ging ze me aan de onderkant met een brandende sigarettenpeuk dichtbranden.
    Nou klinkt lekker he?
    Morgen heb ik mijn tweede echo. (nekplooimeting)
    Ik maak me nu alweer zorgen...

5. Saskia78

bah wat een nare droom anabelle :(

en wat betreft de droom van Jenny.. misschien was dat wel geowon de diepere betekenis
    niet dat je zwanger bent.. maar dat niets je in de weg staat om het te worden :)

ik ben niet zo'n held in dromen.. maar weet wel dat je ze over het algmeen niet helemaal letterlijk moet nemen :)

6. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Ik had het vd week ook, ik droomde dat ik zwanger was en ook ik had vanmiddag een positieve test in handen en 2 dagen voor mijn NOD getest. LIEFS

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep is heel normaal , Jenny dat je dan pas kan terug komen. Dan ben je ongeveer een jaar bezig. Dat is ook de tijd die je krijgt om zonder dokters zwanger te raken.

8. Roze1978

Roze1978 Lid

5 jul 2006
    36
    0
    0
    Ik droomde vannacht dat ik de datum dat ik uitgerekend was aan mijn ouders vertelde: 07-04-07... Dat zou beteken dat ik deze ronde zwanger zou raken, want als ik op zo'n calculator mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie invoer en mijn cyclusduur kom ik op 6 april... Terwijl ik van te voren daar niet naar had gekeken. Je snapt natuurlijk wel dat ik dat meteen ging checken...

Maar helaas denk ik dat deze droom wel bedrog is, want mijn mannetje is deze maand twee weken weg, precies in mijn vruchtbare periode. Zodra hij terugkomt is het al vijf dagen na mijn eisprong, dus dat gaat niet lukken...

9. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Van die datum droom ik ook. Het zou kunnen als ik nu zwanger zou zijn en wat later moet bevallen.
    Trouwens misschien vind je eisprong wel een paar dagen later plaats en zit nog wel in de vruchtbare periode. Hoorde laatst van eimand die dacht te laat te zijn en vlak voor de NOD zat, maar toch zwanger was.

10. Niet meer actief

He daar nog steed sgeen spoor van die verekte ongie. Blijf bezig zo,ik voel me nm wel zo weet je. :( :( nou het zal er morgen wel wezen ja.Dat hopen we dan maar. Is lastig weet niet waar je aan toe bent. ;)
    IK heb geen buikpijn of zo. Dus wie weet. Ik geloof er niet zo in dat ik niet meer ongie ga worden hoor. Want heb wel last van chagerijnig zijn dus ja dan weet jet het wel weer.
    groeten jennie72

11. Niet meer actief

Dromen zijn niet altijd bedrog, dus laten we hopen dat dit voor jou ook geldt!

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Gelukkig was mijn droom wel bedrog!
    Vandaag de tweede echo gehad, en alles zag er prima uit.
    Het kindje is nu 5.72 cm.
    :D

13. Roze1978

Roze1978 Lid

5 jul 2006
    36
    0
    0
    Janice, dat is leuk dat jij precies dezelfde datum gedroomd hebt! Wie weet inderdaad zit er toch nog een kansje in. Laat je het weten als hij uitkomt? Doe ik dat ook.

14. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    Nou, ik heb 14 augustus mijn 1e echo...Dus dan weet ik of mijn droom uitkomt of niet?? :D ....
    Toevallig dat mijn dochter gister zei, mama, als je 2 baby's krijgt, dan wil ik een jongen en een meisje :confused: ...Zij weet dus echt nix van die droom af....En laatst onder de douch, mama krijg jij 2 baby's??..ik, niet dat ik weet...Ja maar mama, je hebt toch ook 2 tieten :confused: :D :D ...
    Lag dubbel van het lachen...
    Tis nog effe afwachten....

fay

15. Saskia78

Geniaal :)
    leuk hoor kinderen *lach*

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Whahahhahaha...geweldig he Fay.... :)

17. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ja, echt leuk..ze is nu 4 jaar, en die opmerkingen die er af en toe uitkomen... :D ....

fay

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Moet ik ineens denken aan mijn zoontje toen hij nog potjes Olvarit kreeg....
    Stonden we bij de supermakrt voor dat rek met potjes, hij zat in het winkelkarretje...zegt ie ineens: "Eens kijken mam, wat eten we vandaag?"
    hahahhaha.....iedereen lag in een deuk.... :)

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi wat schattig...

Deel Deze Pagina