als ik een dooie vlieg zie ga ik al huilen en als ik er aan denk dat mn hondjes doodgaan ooit heb ik het helemaal gehad! heb giga steken in mijn buik maar dat kan met de ontsteking van mijn maagwandvlies te maken hebben 2x getest 2x dun streepje en 2 testen daarna helemaal niets terwijl ik nog helemaal niet mag testen maar ja nieuwsgierig als ik ben voel me echt zwaar vreemd en niet mezelf en heb giga stemmingswisselingen waarbij mn vriend vaak de pineut is stome allemaal heb nooit zoveel gehuild als afgelopen week en dan nog de momenten waar ik bijna om kwam van zelf beklag
Hey iggylover, als ik jou was zal ik toch nog even wachten en over 2 dagen een test doen.... denk dat het dan wat duidelijker is. Hoop voor je dat het raak is! liefs missa
hey naamgenootje ,heb je al die testen op 1 dag gedaan? want het kan zijn dat je teveel gedronken had en daarom misschien even geen streepje te zien kreeg.. succes ermee , hoop dat je alsnog een mooie streep krijgt grtz Ramona
hey ramoon nee heb geen alcohol ofzo gedronken, drink niet hoor... vind het allemaal zo vaag... gister weer een test gedaan weer helemaal niets zit ook niet lekker in mn velletje groetjs
met veel drinken bedoelde ik gewoon veel water koffie of thee....toen ik zwanger was had ik ook meerdere testen op 1 dag gedaan en sommige waren posi en sommige negatief...vandaar dat je in het begin van de zwangerschap het beste s'morgens kan testen, dan is je urine het meest geconcentreerd.. ik zal voor je duimen grtz
Ze bedoeld geen alcohol hoor Iggylover. Maar gewoon water of ander drinken. Met geconcentreerde urine reageren testen beter en als je dus veel drinkt en vaak naar het toilet gaat is de urine niet meer zo geconcentreerd en kan de test negatief of onduidelijk zijn. Wacht even tot je NOD of probeer het morgen ens met ochtendurine. Succes meid.
oeps sorry verkeerd begrepen meissies.... bah voel me ook zo enorm shit in mn vel de ene keer dans en lach ik de hele tijd en dat slaat zo om in janken... of kwaad doen tegen mn vriend... moest me ziek melden voor die stomme ontsteking in mn buik heb ik gister gedaan komt vandaag zo'n mens langs die beoordeelt of ik ziek ben... zit ze te zaniken over mn honden.... dit bevordert echt niet mn humeurtje
Hey meis, Wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop dat je je niet te druk gaat maken (dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). Die nieuwsgierigheid begrijp ik wel, maar ik denk dat je beter nog een paar dagen kan wachten en dan opnieuw testen ('s morgens inderdaad! ). Dan heb je meer zekerheid, hopelijk is het raak! Liefs, Iloiza