Pijnlijk onder de navel?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meerie, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb sinds vandaag best wel pijn onder me navel. Me navel is er nog niet uit 'geplopt'. Kleine beweegt heel veel (vanaf 20 weken al) en is nu echt behoorlijk aan het schuiven. Maar waar komt de pijn vandaan? Voelt echt een beetje beurs-achtig aan (ook van de buitenkant). Betekend dit dat me navel eruit gaat ploppen? Of iets anders? Kleine schopt er niet tegen aan want hij schopt alleen maar aan de zijkanten. Wel draait hij veel.
    Hoor graag jullie meningen!
    Groetjes

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mijn vk waarschuwde mijn hier voor rond 20 weken ... de pijn die jij voelt komt door de groei van je baarmoeder en je navel die steeds straker komt te staan.

ik heb er ook af en toe last van , maar wil je het hellemaal zeker weten bel even je vk

3. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    bedankt voor je reactie!
    ik maak me geen zorgen want de kleine voel ik goed en geloof ook niet dat er iets aan de hand is, is gewoon vervelend gevoel en en het word steeds pijnlijker dus ik denk dat ik straks maar ff in bad ga..kan er niet veel tegen doen...
    ja het staat wel 'strak' rond dat gebied al een tijdje

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik heb het ook sinds een weekje, nog geen geplopte navel, maar als de baby zich beweegt onder mijn navel zie ik de navel wel soms omhoog komen en dat voel ik wel ff. Mijn kindje zit daar met de billetjes en schuift af en toe wat op en neer.

Deel Deze Pagina