Dromen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nathascha, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    Hoi hoi even een vraagje ik ben nu net een maand zwanger maar ik heb zulke enge dromen en elke nacht weer!
    Herkent iemand dit?

xxx nathascha

2. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ja herkenbaar! ik het de laatste tijd ook de gekste dromen :( en ook vaak enge dromen! :(

3. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Nee ik zou blij zijn als ik kon dromen....krijg de tijd er niet eens voor :) slaap maar 3 a 4 uur per nacht

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja dat is heel normaal, volgens mijn vk echt een zwangerschapskwaaltje :) Bij mij ging het wel weer over, maar ik heb echt hele nare dromen gehad, ook over baby's. Zo droomde ik dat ik was bevallen, de baby had 3 ogen en zei meteen dat ik het allemaal niet zo goed gedaan had (de bevalling dus).
    En ik heb ook gedroomd dat ik uitgerekend was van de ene, en nog maar 5 maanden zwanger was van een andere. Met de bevalling mocht ik ze allebei bekijken, en ze waren allebei heel leuk :) Maar van de verloskundige moest de baby waar ik nog maar 5 maanden zwanger van was wel weer terug, gelukkig werd ik toen wakker :D
    In de droom was de eerste baby een jongen en de 2e een meisje, terwijl ik nu zwanger ben van een meisje. Dus nu denk ik steeds, misschien krijg ik toch wel eerst een jongen haha :D

5. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Daardoor wist ik dat ik misschien zwanger was! Twee weken voor mijn NOD begon ik ineens heel erg te dromen, echt van die dromen die blijven hangen 's morgens. En het klopte!

Ik droom nog steeds heel duidelijk en echt. Het zijn gelukkig geen enge dromen.

Dus... het hoort erbij! :D

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    kwou ook dat ik de tijd had om te dromen
    hahahahaha

Het schijnen je onderbewuste angsten te zijn die eruit komen :rolleyes:

7. Silverspoon

28 sep 2007
    73
    0
    0
    Office Manager
    Ik herken dit ook, ik droom echt zoooo druk!

Ook hele vreemde dromen inderdaad... zal wel aan de hormonen liggen!

8. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja het zijn af en toe echt hele enge dromen!
    Volgens mij had ik dat bij de eerste zwangerschap ook wel alleen dan iets minder heftig!
    Maar goed het helpt niet als je al zo moe bent en dan zo gaat dromen elke nacht

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Herkenbaar. Ik had echt dromen en ook nachtmerries over dingen uit het verleden die ik allang vergeten was.
    Iemand zei me dat je door het verleden te verwerken je je op je nieuwe toekomst aan het voorbereiden bent.

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik had dat in het begin ook heel erg! Hele beeldende (en vaak enge) dromen. Heb er nu een tijd geen last van gehad, maar sinds vorige week begint het weer een beetje...

11. ook ik heb last van dromen die ik de ochtend erna nog weet. Het zijn geen enge dromen maar wel heel verwarrende.

12. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Heel herkenbaar! Ik heb er ook last van. Ik droomde normaal ook best veel, maar nu echt de raarste dingen!

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik droom steeds dat ik aangevallen, overvallen of in elkaar geslagen word, en dat ik dan mijn buik of baby probeer te beschermen :( Die dromen komen steeds in een andere vorm, maar het komt altijd hier op neer. Ik vraag me af waarom ik dat heb, maar kennelijk hoort het er bij...

Deel Deze Pagina