ik hoor en lees van velen dat ze een innestelingsbloeding of bruinverlies endergelijke hebben gehad ik heb dit dus duidelijk niet gehad maar dit is toch geen slecht teken? ik las ergens op een ander forum,dat er een vrouw was,die had ook geen innestelingsbloeding gehad,en die kreeg later een miskraam,ze gaf de schuld omdat ze geen innestelingsbloeding had gehad,(geen bloeding is teken dat vruchtje niet goed is ingenesteld) vond dit erg onwaarschijnlijk klinken eigenlijk maar wil toch is jullie mening horen hierover eigenlijk
Ik heb bij mijn 3 goeie zwangerschappen nooit een innestelingsbloeding gehad. Is ook gewoon onzin volgens mij.
Dat is het ook. Lang niet iedereen krijgt het hoor, meer niet dan wel eigenlijk! Heb ook niks gehad en mijn kind kruipt hier toch echt rond!
zoals hierboven beschreven innestelingsbloeding komt niet altijd voor hoor. Geen zorgen als je het niet hebt gehad, het kan alle kanten op!
Ik heb ook geen innestelingsbloed gehad, nog geen drupje bloed gedurende de hele zwangerschap. En toen ik een miskraam had met 5wk, heb ik ook geen innestelingsbloeding gehad. Dus geen bloed betekent echt absoluut helemaal niets. En al helemaal niet dat het minder goed gaat dan wanneer je wel een beetje bloed verliest.
Ik heb ook geen innestelingsbloed gehad hoor. Ik had trouwens totaal geen zwangerschapssymptomen, behalve moe zijn. En toch ligt hier nu een prachtig meisje in de box
Er zijn meer vrouwen die het niet hebben dan wel Zo ik ook niet,in beide zwangerschappen niet. Dochterlief van 4 jaar is kerngezond en zoontje lief komt 2 maart
Zegt niks. Ik heb geloof ik wat bruin gehad met 6 weken of zo. Maar er zijn er zat die ook niks hebben gehad.
ik heb ook bij alle drie de zwangerschappen NIET gehad.. pure onzin dus.. Het ligt er volgens mij gewoon aan of er bij de innesteling een vaatje geraakt wordt of niet...
Bij de eerste wel een bloedding gehad, bij mijn twee miskramen niet en nu bij de 4de zwangerschap weer een bloeding gehad. Denk dat het per persoon verschilt.