Ontpillen of zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gelukkig, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Vanaf wanneer kan je zwangerschapskwaaltjes voelen? Misschien een domme vraag maar ik ben 16 november met de pil gestopt en we zijn aan het klussen dus ik snap dat ik deze maand al zwanger zou kunnen raken maar vraag me dus af of ik nu al klacten zou kunnen hebben?
    Ben namelijk moeier dan normaal, af en toe steekjes onderin me buik, lijkt of me onderbuik iets opgezet is, misselijkheid. Denk zelf (hoop het niet) dat me lichaam aan het ontpillen is, heb 12 jaar de pil geslikt. Maar zou ik nu dus al deze klachten al kunnen hebben als ik zwanger zou zijn? Lijkt me zo vroeg........

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Helaas kan ik je daar geen antwoord op geven, het kan namelijk allebei.. Voor de kwaaltjes is het misschien iets te vroeg.. MAAR de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
    Dus het enige is wachten,wachten en nog een wachten.. Succes met testen meid ;)

3. charlotte265

30 dec 2007
    34
    0
    0
    knokke
    heb ik ook al voorgehad
    ik was met de pil gestopt en da maand daarna was ik niet zo goed ik dacht dat ik zwanger was maar het was niet
    men lichaam had me voor de gek gehouden , ik denk dat het bij mij zo was omdat ik zwanger wil zijn en ik denk dat je dan vele sneller denkt dat je zwanger bent. maar een vriendin van mij die was met de pil gestopt en een maand later was die zwanger dus het kan allebei zijn
    veel suc6

4. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik heb denk ik ook hetzelfde. Ben nu twee maanden gestopt met de pil maar heb ook verschillende kwaaltjes. Misselijk moe en buikpijn. Ook afgelopen zaterdag een kleine bloeding gehad (innesteling?) Nu 1 dag overtijd en vanmiddag een test gedaan. Negatief :(. Doe hem morgen nogmaals met ochtend urine. Afwachten maar weer :)
    Succes allemaal!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben vanaf eind september gestopt met de pil.
    en de afgelopen 2 weken mezelf ook helemaal gek gemaakt.
    Had overal last van, misselijkheid, steken in mijn buik, pijn in mijn rug.
    Rare trek. Maar ben helaas vandaag toch hartstikke ongesteld geworden.

Ik lees dat je halverwege november bent gestopt met de pil. Dus je zou nu ongeveer je eisprong dan kunnen hebben. Dus voor zwanger zijn lijkt me het nog net iets te vroeg...

Dus het enige wat je kan doen is afwachten.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Aangezien je pas op dag 17 van je cyclus zit denk ik echt dat het ontpillen is en geen zwangerschapskwaaltjes. Je lichaam houdt je wat voor de gek denk ik.

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ja ik denk idd. dat me lichaam me voor de gek houdt! En toen ik de pil slikte was ik ook weleens moe, misselijk of ergens een steekje in me lichaam maar nu denk je meteen dat het met de zwangerschap te maken zou kunnen hebben hahaha. Nou ja het is afwachten en ik hoop natuurlijk wel dat het snel raak is, maar dat hoopt iedereen hier natuurlijk. Ik ben er ook veel te veel mee bezig denk. Denk er heel de dag aan en zit steeds op allerlei zwangerschapspagina's te kijken. Weet al precies hoe de babykamer eruit komt te zien enz. Erg he :p ! Heb de zwangerschapstesten al in huis dus moet nog ff wachten en dan zal ik het weten.

Deel Deze Pagina