Mijn zoontje is nu 6,5 maanden en sinds een 2 a 3 weken begint hij ineens s'-nachts een klein beetje te huilen. Als wij dan gaan kijken heeft hij wel zijn oogjes dicht. Nadat wij een speentje geven, is hij weer stil. Soms gebeurt dit wel 3 a 4 keer per nacht. Zou hij dan aan het dromen zijn? Hebben jullie hier ervaring mee?
Mijn zoontje doet het ook. Eerst ging ik steeds kijken en/of inderdaad een speentje erin, maar tegenwoordig laat ik m liggen en valt hij 9 van de 10 keer vanzelf in slaap. Ik denk dat ze dan dingen aan het verwerken zijn ofzo...
Hier is net zo, Huilen in zijn slaap. Speentje geven en zn knuffel en dan slaapt hij weer verder. Alleen jammer dat dit zo'n 4x per nacht gebeurt. Hopelijk is het een fase
Volgens mij is dit wel normaal want mijn zoontje doet het ook. Meestal is het een keer in de avond (rond 22.00/22.30 uur) en een keer ' s nachts (rond 03.00/03.30) dat hij een beetje begint te snikken en kreunen. Dit duurt hooguit 1 minuut en daarna hoor ik hem niet meer. Vervolgens wordt hij weer gewoon wakker rond 07.00 uur. In het begin denk je de hele tijd dat er wat is maar volgens mij doet hij dit inderdaad in zijn slaap en zijn het dromen of van alles verwerken. Ik ga er ook niet meer naar toe. Veel liefs Nataly
Hey dames Ik herken het helemaal wat jullie zeggen. Mijn oudste dochter begon ermee toen ze 9 maanden was (ze is inmiddels 2,5jaar) maar bij haar was het net wat extremer. Het was indd verwerking en het begin van het lopen omdat ze al aardig rond de tafel kuierde en overal waar ze maar aan vast kon houden (dit zeiden ze op het cb) en ja hoor toen ze een maal losliep was het over dus ik denk dat het klopt Mijn jongste dochter heeft nu het zelfde sinds ze wat rond loopt dus als die nu helemaal zelf aan de wandel gaat en het gemopperstopt dan ben ik overtuigd Veel liefs mieke. Oja ik verzet ook wel eens het bedje als het wat minder gaat dat wil ook nog wel eens helpen baat het niet schaat het niet.