dromen

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik kan precies hetzelfde :)

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    ik heb werkelijk nog nooit gedroomd, tenminste ik kan me geeneen droom herrineren. Ik schrik weleens ooit wakker (echt zelden), en dan moet ik wel gedroomd hebben maar wat??? Geen idee.

3. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Ik droomde laatst dat ik ging zwemmen maar al heel wat maanden verder was met de zwangerschap en dat ik mijn bikini niet meer aan kon doen omdat mijn borsten te groot waren. En dat een vriend van me zei jaaa Pepje, je moet echt een nieuwe bikini hebben hoor want deze is je veels te klein geworden! Ik koop wel een nieuwe voor je ... Erg vreemd, maar mijn droom was toen ook afgelopen =P

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    haha :D ik heb wel eens gedromd dat ik nodig naar de wc moest en dat ik toen van de ober maar tegen de jassen moest plassen en toen ik dat deed werd ik wakker en moest ik rennen naar de wc

5. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Afgelopen nacht gedroomd:
    Dat ik een kind had, ik liep met de kinderwagen in een drukke winkel. Even later had ik mijn kindje op de arm, en het was een donker jongetje, van bijna 1 jaar.

Later in de droom heb ik gedroomd over een mooie man...ahum tja kan er niks aan doen, maar die droom stuurde ik deze keer echt niet.

Layla

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik onthoudt niet vaak dromen, maar als ik dan iets naars droom en onthoud dan kan ik daar de hele dag mee bezig zijn... Dat vind ik zo irritant! En vaak de dag erna is dat vreemde gevoel weer weg.

Deel Deze Pagina