Hoi meiden, Wij zijn nu in de 7e ronde en als ik morgen of overmorgen weer ongesteld wordt, gaan we door naar de 8ste ronde. Ik wil eigenlijk beginnen met tempen om te zien wanneer mijn eisprong plaatsvindt, want ik voel hem niet duidelijk. Ik zit echter met een probleem, want door mijn werk (verpleegkundige) heb ik wisselende werktijden en kan ik dus niet elke dag op dezelfde tijd tempen. Zijn er meer meiden die dit hebben en kunnen jullie mij tips geven hierbij? Alvast bedankt en heel veel liefs van Daffie
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik sta elke dag op een andere tijd op.... Soms met een vroege dienst, moet ik om 3.00 uur mijn bed uit, dan heb ik nog maar 4/5 uur geslapen die nacht. Nou haal ik dat 's middags wel weer in, maar ik heb begrepen dat je ook een bepaald aantal uren geslapen moet hebben i.v.m. je temperatuur..... Ben dus inderdaad erg benieuwd naar de antwoorden... XXAnnalise
Zelf temp. ik altijd gelijk als ik wakker wordt. En de ene keer is dat om half 6 en de andere keer om 9 uur. Na mijn nacht dienst temp. ik ook gewoon zodra ik wakker wordt. Het is inderdaad wel zo dat er er een aantal uur tussen moet zitten. Volgens mij is dat 5 a 6 uur omdat je lichaam eerst óp temperatuur moet komen. Succes met tempen. LIefs Lolly
Dus als er regelmatig nachten zijn dat je 's nachts 3 of 4 uur slaapt (en 's middags nog 2 of 3 uur) kun je niet tempen?
4 uur is wat je geslapen moet hebben voor een goede basistemp. echt heel handig is het niet met onregelmatige diensten, maar goed.. het gaat erom dat er een eisprong gededecteerd word. je zou het is 1 ronde moeten proberen om te kijken of er duidelijk een ei te zien is op de kaart. groetjes
hallo allemaal, Ik ben ook begonnen met tempen en werk ook onregelmatig. Ik heb het tijdstip van 5.30 uur 's ochtends gekozen, dit omdat ik er met een vroege dienst om dit tijdstip uit moet, als ik een late dienst heb of vrij ben dan temp ik om 5.30 uur en ga dan weer verder slapen. Als ik nachtdienst heb wordt het wat moeilijker omdat ik dan 's ochtends om 8 uur mijn bed in ga, als ik 's middags wakker word dan temp ik.... Dit kan soms wel iets afwijkends zijn maar ja.... Ik heb hooguit drie nachten per maand, dus dat scheelt.... Deze maand hoef ik gelukkig geen nachtdienst te draaien in mijn vruchtbaarste dagen, dat scheelt weer... Ik blijf erbij, echt ideaal is het niet als je onregelmatig werkt en dan ook nog wilt tempen...... Succes Liefs An
Hoi meiden, Bedankt voor jullie antwoorden en zo te zien blijft het dus lastig met die wisselende diensten! Ga maar gewoon proberen om direct bij het wakker worden te tempen, of dat nu om 6:00 uur is, om 10:00 of om 16:00 's middags. Liefs Daffie
Hoi Daffie, Volgens kan je beter wel proberen om een vast tijdstip te pakken 's ochtends..... Dat is beter denk ik, dan elke dag een ander tijdstip.... Heb je bijvoorbeeld nachtdienst of zo, dan wijkt het tijdstip af maar anders niet... Succes Liefs An
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in. Dan toch maar mijn wekker zetten 's morgens vroeg..... Ben benieuwd of ik inderdaad hiermee duidelijk krijg wanneer mijn eisprong plaatsvindt. Bedankt allemaal, liefs Daffie
hey ! Ben echt blij dat ik dit gelezen heb zit ook met onregelmatige diensten en dacht dus eerst dat tempen bij mij niet zou werken..ga denk ik ook maar mijn wekker zetten..
Hi ladies ik werk ook onregelmatig als verplkeegkundige...en temp dus ook onregelmatig. Je moet ook aan je rust denken hoor! Is erg belangrijk...het werk wat we doen is al zwaar genoeg! Ik temp gewoon als ik wakker word, en daar heb ik nu al 2 maanden een eisprong mee kunnen detecteren, dusssss succes